wanneer winter jasje?????

hallo,

ik twijfel een beetje. het weer wordt al minder en gaat richting winter.

nou is het zo dat ikzelf 4 ochtende in de week om half 7 op de fiets zit voor me werk en ik merk dat het steeds kouder wordt. van die 4 ochtende zit me dochtertje van bijna 11 maanden bij me op de fiets om mee te gaan.

nu weet ik dat als je tevroeg je winter jas aan doet dat je er in de winter niet echt veel meer aan heb, ik ben dit jaar zelf de fout in gegaan door dus te vroeg me winterjas aan te trekken, ik had het vanmorgen dan ook behoorlijk koud op de fiets.
nou twijfel ik eraan om me dochtertje al een winterjasje aan te trekken of niet. ze zit wel voorop en vangt dus de meeste wind.
wat zouden jullie doen?

groetjes


 
hoi peetje,

ik zal een beetje naar het weer kijken en hoe koud het die ochtend is.
ik denk af en toe ook wel dat een winterjasje beter is voor ons meisje (bijna 2 jaar) maar ben inderdaad ook bang dat ze er dan straks niks meer aan heeft.
nu had ze nog geen winterjasje, maar die heeft ze vandaag gekregen van haar peetoom, alvast voor haar verjaardag.
 
Je kan straks een winterjasje altijd uitbreiden met een vestje eronder en een sjaal, wanten en muts..... Als jij het gevoel hebt dat ze het nu al nodig heeft dan moet je het doen......

Straks zal ze sowieso dikkere truien aanhebben onder haar jasje......
 
Onder de 15 graden pak ik de winterjassen uit de kast. Dan vind ik het te koud worden. Het vervelende is dat het 's ochtends onder de 15 graden is, maar 's middags erboven.
 
Ik bedenk altijd: als ik het koud heb en een winterjas aan doe, dan de kleine ook. Ik ben een koukleum dus pak snel dikke kleding. Heb altijd begrepen dat je gewoon moet kijken hoe je zelf gekleed gaat.

Verkouden worden ze er niet van, van te dunne kleding, want verkouden zijn, griep hebben etc. dat zijn virussen en die houd je met een winterjas niet tegen.

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan