Wanneer word de test duidelijker?

<p>Hallo,</p><p>Volgens mijn eigen berekening uitgaand van mn ovulatietest ben ik nu 4+5dagen zwanger.</p><p>De laatste paar dagen was ik licht misselijk en in de avond was ik erg moe en was erg rood en heet in mn gezicht en mn benen. Maar sinds gister heb ik nergens meer last van.</p><p>Ik heb meerdere testen gedaan maar het streepje blijft licht dus vandaag een clear blue digital gedaan en die gaf aan 1-2weken terwijl ik dus verwachte 2-3weken.</p><p>Ik vraag me af wat voor ervaringen anderen hebben hiermee? Wanneer word het lijntje duidelijker? Of is dit een teken dat het vruchtje niet meer groeit?</p><p>Groetjes Jolanda </p>

Volgens mij moet een streep oplopen omdat t hcg toeneemt, om de dag zou je even kunnen testen.. ik zou het ovetigens niet doen, want je zit jezelf gek te maken of het wel goed zit. Ga uit van het beste en bel de vk voor een echo :) Probeer te genieten!

Misschien toch later je eisprong gehad?
Dit is bij mij ook het geval, mijn clearblue gaf wel 2-3 aan terwijl ik eigenlijk iets onder de 4w zat.
Je kunt het beste afwachten tot je bij de vk bent geweest en een precieze wekentelling hebt.

Gefeliciteerd. Succes

@StephW
Ja het moet ook oplopen daarom maak ik me zon zorgen dat de lijntjes niet duidelijker worden en de cb teste verder had moeten zijn. Ik ga het volgende week nog een x testen en hoop dat het dan duidelijker is.
Maak me echt zorgen.

@Girafje135 
Ja klopt dan kom ik op 3-4 weken terwijl ik bijna 5 hoor te zijn.
@Gebruiker10103641
Ja ik weet niet ik heb het bijgehouden met ovulatietesten dus dat kan lijkt me niet?

1-2 weken betekent vgm 3/4. weken ik zou de bijsluiter nogmaals lezen! Je moet er idd een paar weken op tellen.

Klopt 2 weken der bij optellen vandaar dat de test 1 a 2 weken zwanger  aan geeft.
Je bent eigenlijk van de bevruchting tot aan je nod 2 weken zwanger maar je krijgt 2 weken cadeau want ze rekenen vanaf de eerste dag van je laatste  menstruatie 
? gefeliciteerd

Terug
Bovenaan