Wanneer word ik nu ongi? Het schiet maar niet op!

Hallo Dames,

Ik ben sinds eind juli gestopt met de pil, en sindsdien nog niet ongi geworden                             (2 maanden nu dus). Nu weet ik wel dat ik geduldig moet zijn, maar blijkbaar ben ik dat niet zo. Ik was afgelopen week bij de huisarts voor wat anders en heb toen meteen maar gevraagd hoe lang zoiets 'mag' duren. Nou, hij wist me te vertellen dat ik eerst maar eens een half jaar moest wachten, en als ik dan nog niet ongi was, moest ik nog maar eens langskomen. Ik vind dat nog wel lang duren hoor!
Wat zijn jullie ervaringen en heeft er iemand tips of wondermiddelen?

Groetjes
                        Joy

Hoi hoi

Nou daar ben ik dan hoor.......................haha
Ik weet niet of het werkt maar wat je kan proberen:
*maansteen
*tarwekiemolie
*theunisbloemolie
En anders zou ik om een second-opinion vragen. Ik vind een half jaar wachten wel lang hoor!!! Volgens mij zijn daar gewoon medicijnen voor..........
Maarre, heb je al een tstje gedaan?? Sommige meiden hier zijn gewoon de eerste ronde al zwanger................

Succes hoor!!!
Kus Annet

hey hallo,

ik dacht gehoord te hebben dat je naar de huisarts mag als je cycles korter dan 3 weken en langer dan 6 weken is.
maar misschien geldt dat niet als je net met de pil gestopt bent omdat dat nog teveel invloed heeft.

maar zoals wondernetje zei kun je proberen om teunisbloemolie en tarwekiemolie te gaan slikken.
daar lees je veel positieve verhalen over.....tik maar eens in bij google.

ik ben zelfs sinds gister begonnen met monnikspeper , daar heb ik ook positieve verhalen over gelezen.
er was een vrouw met een lange cycles die dit ook ging slikken en op dag 15 al haar eisprong kreeg!!
nou dat wil ik ook wel!!
maar het schijnt dus erg goed te zijn ook als je net met de pil bent gestopt.
nouja lees maar.

Monnikspeper Vitex agnus castus Veel planten zijn al uit de oudheid bekend. Dat geldt ook voor Monnikspeper, oftewel Kuisboom. Monnikspeper is een zeer forse heester, die in het wild een hoogte van maar liefst zes meter kan bereiken. De plant wordt bij ons vooral gekweekt om zijn violetblauwe herfstbloemen. In de oudheid paste men Monnikspeper vooral toe bij vrouwen, en dan met name bij aandoeningen, die men afdeed met vrouwenkwaaltjes. Toch zaten de geachte geneesheren uit de oudheid er niet zo ver naast. Monnikspeper herstelt namelijk het hormonaal evenwicht en bevordert een regelmatige cyclus en menstruatie. Toepassingen - Bevordert een regelmatige en evenwichtige cyclus - Ook na pilgebruik monnikspeper (kuis lammetje), waarvan de bessen als werkzame bestanddelen o.a. agnoside casticine,victine en cineool bevatten, heeft een regulerende werking op het gehele vrouwelijke voortplantingssysteem. Door middel van stimulatie van de hypofysevoorkwab wordt vooral de productie van het LH en prolactine vergroot. Via de hypofyse wordt de functie van de eierstokken gereguleerd en door de Agnus Castus worden zo de maandelijkse hormoonschommelingen afgeremd. Daarom is Agnus Castus bij uitstek geschikt voor de behandeling van P.M.S. klachten, menstruatieproblemen, overgangsklachten, frigiditeit, depressies en ter herstel van de hormonenbalans na gebruik van de anticonceptiepil.

nou veel succes,

liefs Bri

hoi,

ik heb het gister bij de tuinen gekocht.
je kan het ook via babybrabbel kopen maar heb je wel verzendkosten dan.
het koste 7,25 en er zitten 50 capsules in.
je moet 3 x per dag na een maaltijd 1-2 capsules innemen.

nou ben heel benieuwd of het werkt.

liefs Bri

ha joy

ik begrijp je helemaal!!!ook ik ben begin augustus gestopt met de pil en word ook maar niet ongesteld!!!wat annet hierboven schreef slik ik allemaal...en draag ook stevast de maanstaan....maar het schiet niet op....
en een half jaar wachte....phoe dat vind ik echt te gek voor woorden....als ik binnen nu en een maand niet ongesteld word dan kan ik echt niet meer wachten...ik kan nu al niet meer wachten ...

maar ik heb jaren lang de pil aan 1 stuk doorgeslikt en 1 x per jaar stopte ik en  werd ik weer ongesteld, mijn HA toen zei dat dat geen kwaad kon ,ook niet als ik later kinderen wilde....Nou begin ik ontzettend daaraan te twijfelen....Ik leef in ieder geval volledig met je mee!!!

liefs lonneke

Terug
Bovenaan