Wanneer word ik ongesteld na miskraam?

<p>Goedemorgen.. </p><p>heb even een vraag aan jullie..</p><p>ik heb in sept. een miskraam gehad.... maar moet dus nu 6okt. ongesteld worden, maar had wel echt zo’n ongesteldheidsgevoel alleen ben ik het nog steeds niet? Kunnen jullie mij verder helpen en wat hadden jullie evt. zelf na een miskraam? Vind het verder ook wel interessant hoe het na jullie miskraam allemaal is gegaan</p><p> </p><p>hoor graag van jullie</p><p>xx </p>

Hoi,
Wat rot voor je dat het mis is gegaan in september. Ik had normaal een cyclus van 28 dagen en na mijn miskraam in april werd ik direct weer zwanger. Dus nog voor ik ongesteld werd. Helaas ging ook die weer mis en na die miskraam werd ik na 5 weken ongesteld. Een weekje langer dan normaal was die cyclus dus. Ongesteldheid was ook iets heftiger. Daarna was mijn cyclus weer zoals hij altijd was.
Het kan na een miskraam wat langer duren voor je weer ongesteld wordt. Heeft je verloskundige dat niet aan je uitgelegd? 

Na mijn miskraam ben ik meteen weer in verwachting geraakt. Dit was wel een lange cyclus geweest anders want had pas bij dag 30 een positieve ovulatietest.

Super bedankt voor jullie berichtjes! En ook fijn dat het is gelukt bij jullie! De verloskundige heeft het zeker wel uitgelegd maar heb nu echt laat van menstruatie klachten dus vandaar.. weet nou niet wanneer ik kan testen.. zo vervelend om in die onduidelijkheid te zitten..

Lastig he. Ik kon de eerste weken ook niets met ovulatie testen omdat het hcg hormoon nog lang in mijn lichaam bleef. Daar reageerden mijn ovulatie testen ook op dus het ging maar een beetje op de gok. En bij de ene komt de menstruatie al weer vrij snel, bij een ander duurt het ontzettend lang. Heel frustrerend. 

Hoiii 
hier ben ik weer... 
nog steeds niet ongesteld maar wel super super super veel krampen de hele week. 4 dagen terug test gedaan (savonds) en die was negatief, ik heb verder alleen last van moeheid, drukkende pijn in mijn onderrug en dan echt mega last van krampen 

Terug
Bovenaan