Wanneer worden klachten minder?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben Luna en ben nu 7 wk en 3 dg zwanger. Meteen al vanaf de eisprong heb ik pijnlijke borsten gehad en aan het einde van de 6e week werd ik misselijk met af en toe overgeven. Vandaag zijn mijn borsten een stuk minder pijnlijk en ik ben vandaag ook wat minder misselijk. Ik lees veel op het forum en heb wel eens gelezen dat waneer de klachten minder worden er daarna vaak een miskraam volgt. Over 2 weken krijg ik een echo.

Wie kan mij van mijn onzekerheid af helpen?

Groetjes,
Luna

hey Luna,

Nee hoor ik zou niet bang zijn als ik jou was.. het kan best dat je klachten afnemen.
Je lichaam went aan het hormoon dat jij aanmaakt.
De meeste klachten verdwijnen met 12 a 13 weken, maar ze zeggen ook wel dat de 2e helft vande zwangerschap zo'n +-22 a 24 weken je weer een beetje de oude word, wacht het gewoon lekker af, laat het maar over je heen komen en probeer te genieten!
Ook ik heb heel erg last van klachten gehad, zelfs een week in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgedroogd raakte.. soms nog wel misselijk hoor maar niet zo erg meer.. bij mij verdween het grootste gedeelte met zo'n 14weken..
Je borsten kunnen nu weer niet gevoelig aan voelen en overmorgen bijv weer wel..:)
Blijf nuchter, nuchter denken is een heel belangrijk iets in je zwangerschap!

Liefs In

Nee joh.... laat je niet gek maken. Wees blij als je weinig/geen klachten hebt. Want zwanger zijn is al zwaar zat.

Luna laat je niet gek maken, hadden ze mij ook gezegt, ik was helemaal in paniek en bijna blij dat ik de volgende dag weer misselijk was...Hoe gek kunnen ze je maken, het is allemaal al zo onzeker die eerste  13 weken dus geniet van de dag dat je je lekker voelt want er komen nog zat dagen dat je denkt boehoeee ik ben mezelf niet!

Groetjes

hoi hoi,

ik denk dat dat bij iedereen anders is.
met 14 weken was de misselijkheid over.
gevoelige borsten wisselt bij mij heel erg.
verder ben ik de eerste 20 weken heel erg moe geweest.
ik ben nu bijna 24 weken en voel me voor het eerst sinds ik zwanger ben weer echt goed.
is dus moeilijk te zeggen hoe dat bij jou zal zijn.
probeer je niet te druk te maken.

groetjes kwinty.

Hi meis,

Niet te veel lezen als ik jou was, niet iedereen is hetzelfde.
Ik ben nu voor de derde keer zwanger, nergens geen last van, op zere borsten na.
Eerste keer is het misgegaan, maar zo is de natuur.
Heb een gezonde dochter van net een jaar, en nu 20 weken zwanger van tweede, hier alles goed.
Echt je moet jezelf niet gek maken, de een heeft er wel last van en de ander niet.
X

Hey meid,

Ik heb bijna geen last gehad van misselijkheid. Ik wist ook niet dat ik zwanger was totdat ik die pijnlijke borsten kreeg waardoor er dus een lampje ging branden. Ik heb er echter maar een paar dagen last van gehad en mijn hele zwangerschap loopt voorspoedig. Dus laat je geen rare dingen aanpraten. Ieder mens is anders dus ook elk lichaam reageert anders. Geniet maar lekker van je zwangerschap!

Liefs Tineke, 27weken

Hey meiden, bedankt voor jullie reacties! Doet me goed. En ik moet inderdaad proberen niet zoveel te lezen en op mezelf te betrekken. Alles gaat immers nog steeds goed en inderdaad heb ik nu weer wel zere borsten en ben misselijk dus ja, ik zal maar gewoon blij zijn als ik een dag  geen klachten heb.

Groetjes,
Luna

Terug
Bovenaan