wanneer yoghurt?

Volgens mij zijn de meningen ook daar weer verdeeld over. Het is soms lastig met wat betreft voeding, de een zegt dit de ander dat. Marissa krijgt sinds kort yoghurt. Ze is nu 7 maanden. Van het CB mocht het al bij 6 maanden. Maar ergens anders las ik weer vanaf 7 maanden maar dan aangelengd met water.
Sinds kort geven wij ook Danoontje Start, daar staat op vanaf 4 maanden, maar dat leek me erg vroeg.

Ben net op het cb geweest en had dit keer (gelukkig) een aardig mens.
Ik voreg ook naar de yoghurt en ze vertelde me dat ze dit aanraden met een maand of 8 a 9. In principe hebben ze het niet nodig en kun je beter goed laten wennen aan een sapje oid.
Yoëll gaf ik ook eerst danoontje start, hij at het met smaak, maar na een kwartier kwam alles er met een mega kracht uit. Er zitten heel veel zoetstoffen ed in.
Hij krijgt nu een half bakje yogolino, dit is op yohurt basis en zitten minder suikers in.

Zo zie je maar, lang leven de verschillende cb's, pffff

Gr Pauline

He Pauline, krijg jij iedere keer een ander ofzo?
Ik heb steeds contact met 2 artsen en 1 verpleegkundige. En toevallig zijn ze allemaal wel aardig.
Liefs Phira

We hebben een zwangere dus die is met verlof en wordt steeds door en ander vervangen blijkbaar. Nou ja steeds, heb nu 2 andere ervoor gehad.
Ze vond yoëll een coole baby hihihihihi

hoi hoi,

ik heb gelezen in een boekje van Nutricia kindervoeding en op het cb zeiden ze mij dat ze met 7 maanden yogurt mogen hebben. Met 7 maanden kunnen de darmpjes yogurt verwerken.

liefs
di silva

Terug
Bovenaan