wanneer zal de kleine komen??

hoi hoi,

best gek.. een jaar geleden was mijn mannetje alweer bijna een maand oud.. en nu zit ik alweer te wachten..ben vandaag 38w en 3 dagen.. een week verder dan ik van mijn zoon ben bevallen.. dus van mij mag t wel komen..en van mijn lichaam ook.. heb al dagen voorweeen en slaap nauwelijks meer..
kom maar op kleintje!

liefs

en? hoe gaat het nu? Ik ben heel benieuwd! spannend hoor! Ik hoop dat de laatste loodjes niet al te zwaar zijn!
Wij hebben zaterdag de eerste verjaardag gevierd en toen was ik 34 weken. Ik had vorig jaar niet kunnen denken dat ik haar eerste verjaardag met zo'n dikke buik zou vieren!
Maar goed, ik ben heel benieuwd wanneer we een geboorteberichtje krijgen!

hey..

vandaag 39 weken 1 dag.. gister gestript.. loop echt op mn laatste loodjes.. ik kan niet meer.. heb al weken voorweeen.. en 4 centimeter ontsluiting...maar de weeen zetten niet genoeg door..hoop dat t vandaag of morgen doorzet.. anders ma ziekenhuis bellen want k ben echt kapot..

liefs

Denk goed aan jezelf!!! Ben maar goed duidelijk naar het ziekenhuis toe... Heel erg veel sterkte met de laatste loodjes en natuurlijk ook met de bevalling.

liefs Natasja

Terug
Bovenaan