Wanneer zal ik testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben al een poosje niet meer hier geweest. Ben in sept. 2006 gestopt met de pil. Heb 1 cyclus van 28 dagen gehad in november, voor de rest cyclussen van 14 dagen en af en toe van 20 of 22. Niet echt om vrolijk, laat staan zwanger van te worden. Ik heb een dochtertje van bijna 3. Voor ik van haar zwanger werd heb ik dit ook gehad. Dat heeft toen ruim een jaar geduurd. Net toen ik naar de huisarts wilde gaan, kreeg ik normale cyclussen van 28 dagen. Nu had ik geen zin om zo lang te wachten en ik las op internet dat accupunctuur kon helpen bij een onregelmatige cyclus. Ik ben vorige maand begonnen en 4 keer geweest. En ik zit nu op dag 26!!! Noem het toeval, maar ik geloof echt dat het van de accupunctuur komt. Heb wel al wat dagen ongipijn en vorige week woensdag ochtend een paar druppeltjes bloed verloren. Dacht toen dat ik (op dag 21) weer ongi ging worden. Maar tot op heden niets. Ik heb alleen in nov   een cyclus van 28 dagen gehad. Zal ik dit aanhouden? Ze zeggen toch altijd dat je moet uitgaan van je langste cyclus. Heb vandaag testen besteld en krijg deze morgen binnen. Zal ik woensdag (dag 28) een testje wagen als ik nog niet ongi ben? Wat denken jullie? Ik word echt gek van het wachten, maar dat hebben jullie gelukkig ook allemaal lees ik. Het ene moment denk ik, ik word nu ongi en het andere moment denk ik, volgens mij ben ik zwanger. Afwachten dus!

hee lina,

Wat lastig al die onregelmatige cyclussen ik zou inderdaad 28 dagen aanhouden,maar je zou kunnen gaan temperaturen zo kun je er achter komen wanneer je eisprong is en dan ben je meestal 14 dagen daarna ongi.
Ik weet niet of het goed werkt want ik ben net begonnen met temperaturen.

Gr:poppie 2

Zou idd met 28 dagen testen. En misschien waren die paar druppeltjes wel een innestellingsbloeding . Ik zal iig voor je duimen !!!!

Groetjes Moon

Wat vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is, ik hoop echt voor je dat dat
accupunctuur helpt.

Verder zie ik wat herkenningspuntjes....

Vorige maand heb ik een miskraam gehad, en weet na een onderzoek bij de gyn dat mijn ei tussen 30-4 en 6-5 was.
En dat mijn Nod dus nu ergens deze week is, ik heb met mezelf afgesproken dat als de RD wegblijven, ik niet eerder test dan 1 juni, dan ben ik de tijd dat ik die vroege miskraam kreeg vorige maand voorbij.

Ook ik verloor vorige week een beetje bloed, het begon op maandagmiddag met iets bruinig slijm bij het afvegen, en 's avonds en dinsdagochtend was het beetje rood slijm/bloed bij het afvegen en daarna was het weer over.
Ik hou mijn temp een beetje bij en had na de miskraam 36.2/36.4 en heb nu tussen de 37.0 en 37.5, dat is dus wel aanzienlijk hoger, ook heb ik steekjes ter hoogte van mijn baarmoeder, en ben vorige week hele week ziek geweest met overgeven.
Daarbij droom ik al 2 nachten achterelkaar dat ik een tweeling draag, echt heel erg vaag!!!

Ook ik denk dus het ene moment dat ik zwanger ben, en het andere moment niet, en dat komt meer omdat ik het niet durf te geloven.

Liefs Randy

Hoi meiden,

Nog steeds geen ongi. Morgen dag 28 en dus ga ik testen. Ik vind het allemaal erg spannend! Heb nu ook pijnlijke borsten, maar dit had ik eerst ook voor mijn eisprong altijd. Bij deze cyclus niet bij mijn eisprong, maar sinds gisteren. Zou het dan toch...?
Ik wordt gek van mezelf. Jullie ook succes deze maand. Ik hou jullie op de hoogte!

Bedankt voor jullie reacties. En Randy, wat erg voor jullie dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Ik duim voor je. Dus jij hebt ook wat licht bloedverlies gehad? En ook nog gedroomd dat je zwanger was. Ik hoop het echt voor je!

Ja maar je weet wat ze zeggen "de meeste dromen zijn bedrog" hahaha
ik wacht het gewoon nog rustig af.
Wat spannend dat bij jou de RD er nog niet zijn, ik ga voor je duimen.

Met de miskraam heb ik niet veel last gehad van emoties, het had snel een plaatsje, het was een zeer vroege miskraam, en ik zag het maar als een verlate ongi.
Het komt ook mede door het verlies van onze dochter Ninthe* in november afgelopen jaar, dat de miskraam een beetje in het niet viel.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Wat verschrikkelijk zeg, dat jullie je kindje  zijn verloren en daarna ook nog een miskraam. En ik maar zeuren over mijn cyclus, schaam me gewoon een beetje. Ik hoop dat je heel snel een gezond kindje op de wereld mag zetten!!

Je nod is al bijna he, maar je ging niet voor 1 juni testen toch? Met  je miskraam  kan ik me dat goed indenken. Ik duim heel hard voor je!!

Heel veel liefs, Lina.

Terug
Bovenaan