Wanneer zal ik testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik ben sinds 07 maart gestopt met de pil,  de week erna  ongi geworden en nu 4 dagen "overtijd". Ik zou eigenlijk afgelopen maandag ongi moeten worden maar dat is dus niet gebeurd.
Maar goed, ik neem aan dat mijn lichaam na 12 jaar pil even zijn gang weer moet vinden.

Toch ben ik stiekem wel heel nieuwschierig uiteraard :)
Wanneer zal ik een eerste test doen? NOg twee weekejs wachten ofzo?

hoi miss
ik ben toen ik gestopt was ook daarna gelijk zwanger geworden
ik had hem denk 10 geslikt dus het kan in een keer raak zijn
alleen heb ik na 5 dagen een positive test gehad daarvoor was het helemaal niks
dus het kan altijd nog spannend ik duim voor je
gr liza

Hoi,

Ik denk dat ik zou testen als ik jou was.
Als het dan negatief is gewoon over een aantal degen nog eens proberen.

Het aantal jaar dat je de pil geslikt hebt hoef geen invoeld te hebben.
He kan uiteraard wel natuurlijk.

succes

grt
Anita

Hooi,

Ik ben november 2007 gestopt en ik wist niet zo goed wat voor cyclus ik had (na 5 jaar de pil) uiteindelijk toch een test gedaan, helaas was deze negatief. Ik ben sinds ik ben gestopt pas 2x ongesteld geweest. Mijn man en ik hebben afgelopen tijd echt serieus geklust dus ik hoop dat ik morgen niet ongi word. Maar dan nog, als je niet precies weet wanneer je ongesteld moet worden. Ik vond het wel een fijn idee toen ik eenmaal had getest en wist dat het niet raak was. Dan kun je je weer concentreren op de volgende...

ik werd na de laatste pil gelijk ongesteld toen pas 49 dagen later, de volgende cyclus duurde 45 dagen. Morgen duurt mijn cyclus 47 dagen. Ik vind dit echt veel te lang, maar ja het is niet anders, we gaan het dus eerst maar eens op deze weg proberen. Dus meid geen paniek, en als je het niet meer houd, zoals ik, gewoon ff testen...

succes, want het kan natuurlijk gewoon raak zijn!

groetjes,
Marlijn

Je kan wel al testen hoor...

Ik ben al een half jaar geleden gestopt met de pil, eerst was mijn cyclus om de vier,
daarna om de vijf weken en nu was mijn laatste menstruatie eind februari. Twee keer getest en allebei negatief. Vandaag bloedtest laten doen. Om 16.00 uur kan ik bellen voor de uitslag...

Ohhh spannend Dine. We duimen voor je! Hopelijk goed nieuws!

Gr. Nathalie

Hi Meiden,

Het is zover, ik heb net een zwangerschapstest gekocht (in mijn lunchpauze notabene haha). Ik denk dat ik morgenochtend een test ga doen. Het zal wel positief zijn, ik voel me namelijk ook niet anders dan anders maar toch ben ik zo benieuwd!

Heb wel  al een paar dagen  pijn (of nou ja, een soort druk) in mijn onderrug, net zoals ik heb als ik ongi moet worden. Misschien zit het er dus toch aan te komen.

Ik wil nu zelfs graag ongi worden, dat is echt voor het eerst in mijn leven haha. Normaal altijd blij als het voorbij is. Dan weet ik in ieder geval dat ik een  eisprong heb en dat we lekker aan de slag kunnen.
Het zou natuurlijk ook super zijn als de test nu al positief zou zijn!

Ben heel benieuwd!!

Fijn weekend alvast!

Groetjes,

Missy

Heel veel succes meid!!!
Ik hou dit topic zeker in de gaten.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan