wanneer zeiltje

ik ben 34 weken zwanger en heb het exctra zeiltje alvast neergelegd ,de vk moest lachen erom ,ja stel je voor?
en die celstof matjes wanneer leggen jullie die neer?
 
die matjes pakt de vk als ze gaat kijken hoe het staat met de ontsluiting of als ze de vliezen gaat breken. die kun je dus gewoon laten liggen, of zelf pakken als je vliezen gebroken zijn en je wilt nog ff slapen of lekker droog op de bank zitten.
 
Ik heb zelf een celstof matje gebruikt voor in de auto, voor het geval dat...

Verder heeft de VK en de kraam ze vooral nodig, volgens mij heeft het niet veel zin om het ook in bed te leggen bovenop het zeiltje... blijft ook niet echt goed liggen volgens mij!

Overigens heb ik het zeiltje ook pas bij 37 weken neergelegd, maar moest toen toch nog wachten tot 40 wkn en 5 dgn voordat de vliezen braken... met een beetje pech lig je dus nog dik 6 weken op dat zeiltje, en de kans is groot dat het nog voor niets is ook: slechts 10 procent van de bevallingen begint met het breken van de vliezen.

Groeten,

N.
 
Belachelijk dat je vk gaat lachen omdat jij een zeiltje in bed hebt gelegd. Ik vind daar niks grappigs aan, je bent gewoon bezig met je voor te bereiden.

De kraamzorg heeft tegen mij gezegd dat je dit het best vanaf 35 weken kan doen, maar als jij het gevoel hebt dat je het eerder moet doen dan moet je dat gewoon doen. Ik heb mijn tas al weken klaarstaan in de gang, veel te vroeg, maar ik vond dat nodig dus dan doe ik dat.

Mijn zeiltje lag er ook vanaf 35 weken in en ik slaap er prima op. Ik lig liever een paar weekjes op een zeiltje dan dat ik mijn matras onder het vruchtwater heb.

groetjes, Jane 39+4
 
Terug
Bovenaan