Wanneer zere borsten?

Ik lees veel verhalen over wanneer jullie zwangerschapskwaaltjes kregen zoals misselijkheid, moeheid etc. Ik lees ook dat er gesproken wordt over zere borsten, maar vanaf welk moment hadden jullie daar last van?
Ik heb afgelopen maandag een zwangerschapstest gedaan en deze was positief. Morgen zou ik 6 weken zwanger zijn (geteld vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie). Ik voel me absoluut niet zwanger. Ik heb al twee miskramen achter de rug en omdat ik me niet zwanger voel, ben ik bang dat het weer de verkeerde kant op gaat. Bij mijn eerste miskraam had ik een positieve test en geen kwaaltjes. Bij de 1e termijnecho bleek dat de zwangerschap al bij ongeveer 5 weken was gestopt. Bij mijn tweede miskraam had ik vrij snel last van zere borsten, maar verder ook niet. Toen de pijn in mijn borsten afnam en ik ook bruinverlies had, wist ik dat het niet goed was en dat wees de echo ook uit. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Hallo,

maak je niet te druk.
Kwaaltjes horen er NIET bij. Je kan ook zwanger zijn zonder kwaaltjes (ben blij). Als je geen kwaaltje hebt betekend niet dat het mis gaat of dat je niet zwanger bent.

Ik heb zelf bijna geen kwaaltjes. Ja nu op het laatste begin het een beetje. Ik heb gewoon een geweldige kwaal-vrije zwangerschap.
En ik kan me je angst voorstellen. Ik had ook kans op miskramen (vanwege chromosoomafwijking) en zocht ook troost bij de kwaaltje. Maar niks gehad. Geen pijnlijke/gevoelige borsten, geen misselijkheid, niks. En ik ben nu al 34 weken gezond zwanger.

Dus maak je aub niet te druk.

Veel succes

Groetjes Jeanine

Hallo angie

Ik was ook zo iemand die geen kwaaltjes had, tot week 11. Dan begon de misselijkheid en heb ik me 3 weken rampzalig gevoeld.
Ondertussen zijn die kwaaltjes gelukkig voorbij en ben ik 19 weken zwanger. Ik wil je geen schrik aanjagen, maar ze kunnen dus nog komen...

Succes met de zwangerschap!

Liefs
Babeken

Geen zorgen hoor..met mijn eerste had ik ook absoluut nergens last van.
En nu wel...dus de ene zwangerschap is de ander niet!!!

Succes en probeer te genieten!

De meeste kwaaltjes komen pas na 7 weken, omdat het hormoon in je bloed dan zo hoog is dat het ook echt invloed KAN hebben op je lichaam. En het ene lichaam reageert veel sterker op het hormoon dan het andere. Dus je kunt het niet vergelijken!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik hele zere borsten, die ineens over waren. Drie dagen daarna kreeg ik een miskraam. Ik dacht dat dat met elkaar te maken had. Maar toen ik de tweede keer zwanger raakte had ik ook pijnlijke borsten die ook ineens over gingen... ik in paniek na de vk bellen en die zei dat dat niets met elkaar te maken heeft. De ene dag voel je je ziek en de andere kiplekker. het kan zelfs van uur tot uur verschillen. Ze zei: "Geniet ervan als je je goed voelt, want dat kan zo ineens veranderen. En misschien ook niet! Dan ben je één van de gelukkige zwangeren die geen kwaaltjes hebben!" De volgende morgen hing ik boven de wc te kotsen. Sommige dagen wel en andere helemaal niet.
En ondertussen heb ik een gezonde dochter, dus....ontspan!

Terug
Bovenaan