wanneer zie je iets?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
ff een vraagje ik ben nu 18 weken zwanger en eigenlijk zie je nog nie veel... tis de eerste maar bij vriendinnen zag je t super goed.... kwil t zo graag zien hihi

groetjes

Hai!

Tja, helaas verschilt het per zwangerschap hoeveel en hoe snel je het
ziet. Ik ben nu zwanger van nummer 2, wat dus hoort te betekenen dat je
snel enorm dik bent, maar ik heb weinig vruchtwater en ondanks dat ik
bijna 6 maanden zwanger ben zijn er nog steeds mensen die het gewoon
niet zien!

Bij mijn vorige zwangerschap kon je het rond deze tijd al wel
behoorlijk zien. Moet overigens zeggen dat als ik de goede kleding
ervoor aanheb, of ik lig op bed, dan is het wel een duidelijk bolletje!

Lynn

hai
ja het is zeker bij iedereen anders
ik ben nu 18 wk en 3 dgn maar ik heb een buik daar zeg je u tegen alsof
ik bij moet bevallen   het is mijn tweede maar zoals er al werd gezegt
bij iedereen is het anders       maar ik zou zeggen geniet ervan want als je nu
al een aardig buikje heb kan je ook al niet zo veel hoor
nou groetjes

Hoi.
Van harte met je sterke buikspieren dan maar! Haha......
Het ligt aan je bouw, of het je 1e of 2e is, of je baarmoeder naar voren of naar achter ligt.....van alles. Maar het is wel leuk als mensen het gaan zien, he?! Geduld.....die buik komt er echt wel aan!
Gr. Patricia

Hoi,

ben nu 7 weken en 4 dagen en 20 uur onderweg (hahaha, ja ik ben een pietje precies) en ik heb echt een hele lichte zwelling (of is het mijn verbeelding) Het is mijn eerste zwangerschap en ik zit eigenlijk met spanning en een tikkeltje ongeduld te wachten op de echte buik, ben benieuwd wanneer het te zien is.

Laat die buikjes maar rollen hoor!!

Liefs Aicha.

Hai,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Om je gerust te stellen: bij mij zag je pas rond 26 weken en buikje. Daarvoor was het meer een richel. Heel vervelend inderdaad omdat je het allemaal erg graag wil showen en mensen ook nog eens opmerkingen maken met de vraag of alles wel in orde is. De verloskundige was echter steeds erg enthousiast over de groei van de kleine en ik kon haar vanaf week 18 ook al goed voelen.
Inmiddels ben ik ruim 40 weken zwanger en maar 4 kilo in totaal aangekomen. Er zit nu wel een buik hoor. Het ging vanaf 27 weken ineens hard.

Geniet er dus maar van en maak je er niet te druk over. Ik heb soms het idee gehad dat het wel een weddenschap leek wie de dikste buik had.

Groetjes,
Danielle
(40+2)

BIj mij zag je de eerste 7 maanden bijna niets wel een beetje maar als ik een trui aan had en je zou het niet weten zag je niet eens dat ik zwanger ben...
Ik bne de laatste tijd gigantisch gegroeit dus ja het is bij iedereen anders dnek ik...

groethes vicky 36.4

Heej iedereen,

Bedankt voor de reacties!! hihi, echt leuk eigenlijk dat er hier zo leuk over gepraat wordt, bij iedereen is het anders, maar iedereen denkt een beetje hetzelfde, vind ik echt heel leuk!

Iedereen nog een hele fijne zwangerschap!
groetjes

Terug
Bovenaan