quote: adama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2009 20:03:53&apos

);
hallo allemaal op welke maanden mag een baby danoontje,soep,koekje,sapjes,boterham, en wannneer mogen ze met ons ontbijten
groetjes adama
Vanaf een maand of zeven mogen ze oefenen met broodkorstjes...
Dat ontbijten duurt nog wel even dan....
Tenzij je dadelijk met 6 maanden ofzo met pap gaat beginnen dan kun je dat natuurlijk in een bordje doen en met een lepeltje voeren.
Danoontje geef ik nu nog niet met 15 maanden zoals al gezegd in je andere topic, véél teveel suiker naar mijn idee, evenals koekjes daar ben ik ook niet snel mee.
Als hij 1 keer in de week een koekje krijgt is het veel, ik geef liever fruit of rozijntjes of een volkoren soepstengel daar is hij net zo blij mee. En dat scheelt ook weer voor zijn tandjes!
Maar je hebt Nijntje koekjes die je vanaf 6 maand mag geven (volgens de verpakking)
Sapjes (in ons geval thee) ben ik pas mee begonnen toen de 3 uur fles eraf was en dan dronk meneer een paar slokjes en dan had hij alweer genoeg ervan.
Soep krijgt hij nu sinds een maand op zondag bij de boterham, ik pureer dan de soepgroente erdoorheen zodat het door de tuitbeker kan. Dat kliedert iets minder!
Groetjes Saskia
Groetjes Saskia