wanneer zitten

hoi hoi,

wanneer mag de baby zitten? mijn zoon is dinsdag 5 maandag en houd heel goed zijn hoofd recht.
mag hij al met het groente potje bv in de eeststoel?
nu zit hij in de wipper.
en hoelang?
ik ga van de week ook de wagen ombouwen want hij ligt echt klem in de bak, vaak dus met hoofd schuin als hij zijn benen strekten dat is natuurlijk niet goed.
wel jammer dan is ie gelijk zo baby af :(

groetjes

Mijn zoon is 6 maanden maar kan nog niet goed zelfstandig zitten. Hij zit nog wat onderuit gezakt. En kan dus nog niet in de kinderstoel zitten.
Je moet naar zijn ruggetje kijken of hij die over eind houd. Dus niet te snel mee beginnen hoor kan nog wel.

ethan is ruim 6 maand en heb het met de kinderarts over gehad en zo lang hij nog niet stevig zelfstandig zit mag hij nog niet in de kinderstoel en fiets stoel..

ethan kan goed op zich zelf zitten alleen wankelt nog een beetje

mijn dochtertje is 6 maanden en kan al heel stevig zitten.
in de kinderstoel mag je pedagogisch verantwoordelijk gezien met 5 maanden gaan opbouwen. maar dan niet langer dan 10 minuten per dag!

@kelly, als je kindje niet goed rechtop zit is dat echt niet goed voor de rug! 10minuten is lang als de rug er nog niet klaar voor is!
Mijn meisje is nu ruim 6mnd maar die hoef ik echt nog niet in een kinderstoel te zetten!

Wij geven ook nog in de wipper eten, zetten hem dan zo recht mogelijk, vorlopig kan ze nog niet zitten, dus tot dan hier geen kinderstoel!

@mj ik ben over een jaar pedagogisch werker en ik typ alleen wat er letterlijk in mijn studie boeken staat.
en tevens ik zei ook niet 10 minuten in 1 keer!!!
er staat duidelijk 10 minuten per dag.
dat kun je dus ook in 2 keer 5 verdelen of zelfs in 5 keer 2!

ow en daarbij alicia zit nu wel helemaal recht. ze is volgens mijn schoonmoeder net als haar papa op die leeftijd zich aan het voorbereiden op het kontenschuiven!!

Florian zit nog niet zelfstandig een lange tijd achter elkaar, maar zet m wel in de kinderstoel. Zijn rug is sterk genoeg, maar zn evenwicht nog niet helemaal.
Ik denk dat het geen kwaad kan.

@Kelly Florian zit ook regelmatig op zn knieen en handen..hij doet erg zn best om te kruipen..

Terug
Bovenaan