wanneer zou ik kunnen testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even snel voorstellen:
Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn lieve vriend. Op 15 november heb ik mijn laatste pil geslikt, op 19 november ben ik ongesteld geworden. Eerst nog condooms gebruikt, maar  11 december besloten  om de condooms opzij te laten liggen.
Ik was in de zomer  ook even gestopt met de pil en had toen eerst een cyclus van 31 dagen, daarna een cyclus van 24 dagen. Ik leerde mijn nieuwe vriend kennen en ben weer aan de pil gegaan.

Stel je voor, ik heb een cyclus van 28 dagen net zoals tijdens mijn pilgebruik, dan zou ik gisteren ongesteld zijn geworden.
Stel je voor, ik heb een cyclus van 31 dagen, dan zou ik  woensdag ongesteld moeten worden.
Stel je voor, ik heb een cyclus van 24 dagen, dan had ik 13 december al ongesteld moeten zijn?
In alle bovenstaande gevallen zou mijn eisprong eigenlijk voor 11 decemer zijn geweest en is er eigenlijk weinig kans om zwanger te zijn.

Maar, stel je voor dat mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil wel erg lang zou zijn geweest en mijn eisprong  na 11 december is geweest.  Op die dag  hebben we seks gehad en merkten we op dat er wel erg veel witte afscheiding (eisprong?)  op het hoeslaken lag. Dan zou ik dus  zwanger kunnen zijn?

Wanneer zou ik dan het beste kunnen gaan testen? Ik weet niet echt wanneer mijn NOD is, aangezien het mijn eerste cyclus is.

Ik heb nu al een week lang last van: misselijkheid, buikpijn, meer witte afscheiding, meer speeksel, tintelingen of pijn in borsten en  wat snel licht in mijn hoofd. Nu zijn de meeste  klachten al een dag na de eerste keer seks zonder condoom begonnen. Kun je al zo snel  zwangerschapssymptomen krijgen?

Groetjes Saskia

Hoi,

ik zal me ook even aan jou voorstellen, ik ben eigenlijk van t zwanger forum, maar ik kijk hier ook mee...
Ik ben Valerie, 27, en mama van Nikki (3) en 35w5d zwanger...

Ik weet niet wanneer je kan tesen, maar je lichaam kan je echt voor de gek houden, misschien ben je wel bezig om een griepje te krijgen ofzo...het zou wel leuk zijn als je nu zwanger bent natuurlijk

Ik zou iig nog even wachten voor je gaat testen, wacht anders nog een weekje...zo zonde van het geld als ie nega is..

Heel veel succes!!

groetjes Valerie

Terug
Bovenaan