wanneer zouden jullie aktie ondernemen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vraagje: ik ben 5 augustus gestopt met de pil en werd een paar dagen later ongesteld nog van de pil. Nu ben zou ik 5 september weer ongesteld moeten worden. Nu ben ik dat nog steeds niet geworden.

Nu is mijn vraag aan jullie: wanneer zouden jullie aktie ondernemen en wat zou je dan doen?    Wat zijn er allemaal voor een opties: testen, huisarts, niets doen tot welke datum?...

Graag een reactie wat je zou doen of hoe lang je nog zou wachten en niets doen?
Alvast bedankt.

Groetjes Marieke

Ik zou gewoon even een test halen dan weet je het zeker. Mijn eerste ongi na de pil is rond de 38/40 dagen daarna gewoon maar er zijn ook mensen die het nog langer hebben en dit altijd dus dat is afwachten geblazen. Maar eerst even testen denk ik.

Succes

Spannend!
Je cyclus zou, dat had je zelf ook wel bedacht, nog niet helemaal op gang gekomen kunnen zijn na het stoppen met de pil. Maar, je wilt het zeker weten!
Ik zou gewoon een test kopen, je kunt best negatief testen, maar wacht dan een paar dagen en doe weer een test.
Ik raad je aan de digitale test van clear blue te kopen. Dan heb je niet te maken met vage streepjes, maar staat er gewoon: zwanger of niet zwanger!
Ik ben zelf waarschijnelijk drie dagen overtijd.....maar na de bevalling van mijn eerste kind is mijn cyclus niet regelmatig meer geweest. Dus, ook ik wacht in spanning. Ik ga mijn test vrijdag doen!
Laat je het nog even weten? Succes!

De eerste maanden is het afwachten hoe je cyclus gaat verlopen. Hoeveel dagen ongeveer en dan heb je een richtlijn.
Je kunt na de eerste maand een test doen en dan om de maand als het nog niet is gekomen. Je kunt altijd voor de zekerheid de huisarts bellen als je je daar beter bij voelt.
Maar helaas meis, het afwachten is begonnen, dat is het mindere.
In het begin mocht ik wel eens 84 dagen wachten en ander meiden nog wel eens meer.
Veel succes in ieder geval!

Terug
Bovenaan