Wanneer zouden jullie testen na een miskraam?

Hi,
Ik heb 2 cycli geleden een miskraam gehad met 6weken. Mijn derde, maar ik heb gelukkig ook een kindje rondlopen van 1,5. Nu was mijn cyclus altijd 28/29 dagen, maar vorige maand 37 dagen. Ik doe nog geen ovulatietesen, maar denk dat ik rond 9 juli mijn eisprong had (i.v.m. afscheiding). Ik wil heel graag testen, want ik heb al 2 dagen erg gevoelige borsten en dat heb ik normaal niet. Gisteren in een opwelling een vroege test gekocht en 's middags uitgevoerd. Ik weet het niet, niet heel slim, maar moest het gewoon weten. Helaas (nog) negatief. Hoe lang zouden jullie wachten met nog een keer testen? Het liefst zou ik het nu elke dag doen, maar dat is denk ik zinloos. Zou woensdag te vroeg zijn?
Liefs

Hoi. Ah wat naar zeg. Al 3 mk gehad. Ik vond er een al heel heftig!
Ehmm als je 9 juli je eisprong heb gehad zou ik 14 dagen daarna gaan testen. Denk dat ie dan wel redelijk betrouwbaar is.. Althans dat probeer ikzelf aan te houden. (eigenlijk doe ik nog 1 of 2 dagen later, als ik het kan volhouden).

Ja dat is inderdaad wel pittig. Vooral om weer vertrouwen te krijgen in je lichaam. Maar ik weet ook dat het kan!
Ik ga proberen om het vol te houden haha.. maar duurt zo lang als je lichaam (misschien wel nep)seintjes geeft.

Terug
Bovenaan