wanneer zouden jullie testen??

A

Anoniem

Guest
hi meiden,

aanstaande maandag heb ik mn nod(ik hoop het niet natuurlijk),maar kan natuurlijk niet wachten...zoals iedereen hier zo.

alleen mn menstruatie is de   afgelopen maand in de   war geweest want was iets langer als altijd..dus heb ik al iets meer daagjes erbij opgeteld..
wat zouden jullie doen??ik heb totaal nergens last van dus denk ik maar weer het zal toch wel weer niet maar ja je weet maar nooit natuurlijk

wat denken/en wat zouden jullie doen??

liefs maagd

hoi maagd

ik heb ook 23 NOD, en ja tis altijd weer spannend he...ben der niet zo veel mee bezig omdat ik vorige maand een MK heb gehad en dus wel weet dat ik zwanger kan worden!! das al best een geruststelling hoe vervelend het ook is!! sommige hier zijn al heel lang bezig en weten nog niks dus tja...ook ik heb maar weinig klachten, wel laatste 2 dagen echt ongi gevoel en zere tepels, maar dat kan ook komen omdat ik dus ook niet precies weet waaraan en waaraf na mijn MK!!

dus....afwachten maar...ik probeer met testen tot zondag of maandag te wachten maar weet niet of het lukt idd!! tis altijd verleidelijk. maar je kunt ook te vroeg posi testen en dan alsnog ongi raken en dan ben je ook zo teleurgesteld he terwijl als je gewoon pas na je NOD test je eigelijk van niks hebt geweten...tja...lastig..ik heb bij mijn MK 3 dagen voor mijn NOD posi getest maar  4 dagen na mijn NOD toch ongi geworden dus MK gehad heel duidelijk. dus tja dubbel he...
goh toch een heel verhaal geworden he..veel succes ne laat ff weten wanneer je test en wat de uitkomst is???

liefs sweety

Terug
Bovenaan