Wanneer zouden jullie testen

<p>Hi</p><p>begin juni heb ik een miskraam gehad. Voor de miskraam had ik cyclus van 34dagen. Dit is mijn eerste cyclus na de eerste menstruatie sinds de miskraam. Heb het idee dat mn cyclus nu iets korter is (had mn eisprong ook 3/4 dagen eerder dan de cyclussen hiervoor).</p><p>als ik zou uitgaan van cyclus van 30 dagen (=morgen dag 30), klopt ook met de berekeningen van eisprong enzo. Zal ik dan morgen al testen (ben vet emo en zere borsten). Of zal ik afwachten en vrijdag/zaterdag/zondag pas testen? En test ik dan nu met een Early test of gewone test? Wat zouden jullie doen</p><p>Hoop dat jullie het snappen haha <br /><br /></p><p>dank voor het lezen! X</p>
 
Hoi Basilicum,
Je kunt altijd testen :p maar het is inderdaad lastig om te bepalen of het al betrouwbaar is. Ik zou dan wel een early test pakken denk ik, die zijn toch gevoeliger. Want normaal was je cyclus 34dgn, dus dan is 30 wel wat te vroeg voor een gewone test denk ik. 
Heb je al een keer eerder getest om te zien of al het HcG al uit je lichaam is van je vorige zwangerschap? Anders heb je misschien een vals positieve test in handen. Dat zou natuurlijk helemaal vervelend zijn! 
Ik ben ook een echte tester, kan nooit het geduld opbrengen haha. Echt vreselijk vind ik het van mezelf. 
Ik hoop op goed nieuws! 
 
 
Heb je je eisprong met ovulatietesten gemeten? Of is het een schatting? 
En heb je je hcg al gemeten na de miskraam, of dat echt weg is? 
Ik zou persoonlijk lekker tot 34 dagen wachten. Scheelt een hoop geld en als je zwanger bent zit het er dan ook nog. Raak je ook niet in de stress als ie negatief is en je menstruatie komt nog niet.
 
Weet zeker dat ik mn menstruatie gehad heb en dat ik daarna eisprong heb gehad (heb ovu testen gebruikt). De afgelopen maanden steeds mn cyclus bijgehouden en nu valt alles wel zo'n vier dagen eerder. Vandaar dat ik twijfel.. heb nog nooit eerder getest dan NOD maar weet nu gewoon niet zeker wanneer dat is. Lastig! 
als de early test negatief uitslaat kan het natuurlijk zo zijn dat ik niet zwanger ben of te vroeg getest heb. Dus dan weet je eigenlijk nog niks.. 
 
Ik zou zelf nog even wachten tot die 34 dagen. De eerste cyclus na de miskraam kan heel vreemd lopen. Ikzelf ben 25 juni gecurreteerd i.v.m. miskraam en heb 31 juli tot 2 augustus een hele lichte bloeding gehad (dacht zelfs dat het een innestelingsbloeding was, maar helaas...). Ik ben er echt meerdere dagen enorm mee bezig geweest en heb een week lang om de 2 dagen getest omdat ik zweerde dat het een innesteling was. Uiteindelijk zonde van de testen en zonde van al mijn energie en teleurstelling.
Ben nu maar ovulatietesten aan het doen om er zeker van te zijn wanneer de eisprong is en wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden.
 
Dank voor het reageren!
Uiteindelijk was het testen niet nodig omdat ik al een ongesteld werd helaas. 
Na de miskraam heb ik afgewacht tot ik ongesteld werd (dit was na ruim vier weken na de mk). Na de eerste mensturatie ben ik ovu testen gaan gebruiken. Mocht helaas dus niet baten. 
Nieuwe ronde nieuwe kansen! 
 
Terug
Bovenaan