Wanneer zouden jullie...

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Ik wil morgen een testje wagen, maar ik wou weten wanneer jullie er 1 over heen zouden doen, ik ben 15 juli ongesteld geweest en toen 22 augustus. nu ben ik nog steeds niet ongesteld en heb ik ongelooflijke zere borsten. zit op dag 35 en vorige maand werd ik op dag 37.

Succes voor iedereen!
Liefs xx

Hoi mizzroswitha,

Ik denk dat je met hetzelfde probleempje zit als ik: Verstand zegt: wacht nog maar een paar dagen, want anders is het misschien zo'n teleurstelling.
Maar je gevoel zegt: ik ga het NU doen..

Zucht.. Ik kan je daar dus niet mee helpen denk ik.. Misschien moet je juist op je gevoel af gaan..

Mijn NOD is zaterdag maar ik weet niet of ik tot zaterdag kan wachten..

Mja als je zo'n sensitest doet.. hij geeft alleen het hormoon aan als je zwanger bent toch? ;)

Moeilijk!! hihi :)

Succes! Liefs

@ faya pff echt lastig haha, ik weet alleen niet wanneer mijn NOD is, zit op dag 35 nu haha, mja morgen ochtend misschien maar even doen met ochtend urine hihi spannend ik zou voor je duimen, hopelijk mogen we verhuizen.

Succes
Liefs

Ik zou er 1 tegenaan gooien als je echt niet meer kan wachten. De 2 voor 5 kruidvattesten schijnen al heel vroeg positief te geven als je zwanger bent.

Zelf zou ik (proberen te) wachten, maar weet ook van mezelf dat ik dat ziet zou kunnen..

Ik duim voor je!

Die van het kruidvat vind ik ook het beste. Lekker goedkoop en duidelijk. Moeilijk hoor wanneer je moet testen. Ik heb tegen mijn principes in de laatste keer vroeg getest.

hee meiden, ik heb vandaag de 2 voor 5 opgehaald maar vind het wel erg spannend, ik ben in mei gestopt met de pil, dus misschien nog niet helemaal me cyclus op orde, afgelopenn maand 38 dagen voor de rode duivels kwamen dus laten we hopen dat ze nu helemaal weg blijven, enige symtomen waar ik last van heb zijn me borsten ze dpen zo zeer dat ik er gewoon niet aan kan zitten, en met vlagen misselijk, dat je het gevoel hebt dat je elk moment kan gaan kokhalsen maar dat gebeurd dan niet.

liefss

Terug
Bovenaan