wanneer zwanger geworden??

A

Anoniem

Guest
hoi,4 april was mijn menstruatie maar ben daarna nog een week aan de pil geweest en toen ben ik gestopt met de pil 4 dagen erna kreeg ik een bloeding,maar was dat een menstruatiebloeding of een ontrekkingsbloeding en wat is een ontrekkingsbloeding??die bloeding heeft ongeveer 3 a 4 dagen geduurd en sindsdien ben ik niet weer ongi geworden heb twee testen gedaan en allebei positief maar moet ik nou vanaf mn eerste menstruatie gaan rekenen of vanaf de bloeding die ik tussendoor heb gehad dat ik zwanger ben geworden wie kan mij daar bij helpen?? groetjes natasja

Hoi!
Ben je al naar de huisarts geweest voor een bevestiging van je zwangerschap? Ik ga morgen en ik denk dat hij je dan wel meer kan vertellen... Ik weet nl. ook niet precies vanaf wannneer ik moet rekenen. Had de laatste maand dat ik ongi werd een hele rare menstruatie, heel licht vergeleken bij alle andere keren. Dus ik twijfel ook of ik nou deze maand echt zwanger ben geworden of misschien toch al vorige maand.

Succes ermee..

xx Bren

Hoi,

Als jet het aan de huisarts vraagt gaat hij waarschijnlijk uit van je laatste ongi en dan dus zwanger vanaf de eerste dag van je laatste ongi.
Dit deden ze bij mij ook toen ik zwanger was van mijn terwijl ik zelf wel wist dat mijn cyclus afweek en dit ook heb gemeld....

Dus waarschijnlijk 'gewoon' vanaf je laatste ongi en dan met de echo kan het zijn dat je een week minder ver bent (of misschien juist wel verder) dan je zelf denkt.

Groetjes,
Marije

o ja: gefeliciteerd!

hoi, dankje voor jullie reacties maar wat is nu eigenlijk een onttrekkingsbloeding?? en ik moet maandag naar de gyn voor een echo dus ik hoop dat ik nou niet te vroeg ben en dat ze wel al wat kunnen zien anders zit ik weer zo in de spanning vorig jaar twee miskramen gehad was er ook niets te zien op de echo alleen een vruchtzakje dus ik hoop dat ze nu wel wat zien en dat ik niet te vroeg kom groetjes en knuffels natasja

Terug
Bovenaan