wanneer zwanger na gebruik ovulatietest?

A

Anoniem

Guest
hoi Lady's heb toch maar de ovulatietesten van clearbleu aangeschaft omdat mijn geduld aan 't opraken is..

maar was benieuwd welke van de dames ovulatietesten gebruiken of gebruikt hebben..
na hoeveel rondes jullie zwanger werden, en welk merk hebben jullie gebruikt??

Liefs Iris

Hoi Iris,

Ik heb zelf voordat ik zwanger werd 1 ronde ovutesten gebruikt van het merk Clear Blue.
Toen kwam ik erachter dat ik mijn eisprong rond dag 25 had en niet zoals het overal genoemd wordt 14 dagen! Ik ben uiteindelijk zwanger geworden in ronde 8.
Maar als ik die testen niet had gebruikt waren we nu waarschijnlijk nog bezig geweest omdat ik nooit gedacht had dat mijn eispong zooo laat zou zijn!
Succes!

Liefs Renske
15+1

Hoi Iris,

Nou, hier deze dame dus! Gelijk de eerste keer met ovulatietesten van clearblue. Na anderhalf jaar proberen, net in de medische molen. Ik slikte Clomid (hormoon, 50 mg, 2e ronde).

Ik begon dus met die test, we vreeën al wel een paar dagen (elke dag), op dag 4 of 5 had ik het lachende gezichtje te pakken. Gelijk die avond weer gevreeën (die avond ervoor ook dus) en raak!!! (ik had pas een positieve test op dag 20!)

Ik ben dus helemaal vol van die testen. Heb heel wat aangeklungeld met de testen van Matcare met veel gedoe na 4 uur niet plassen (wat moeilijk zeg!!) en in een potje plassen, nu gewoon 's ochtends uit bed gelijk over het staafje plassen!

Het zijn dure testen maar het is het geld waard aangezien ik nu  6 weken zwanger ben!!

Succes meis!!

Groetjes,
Rosanne (mama van Quentin en 6,1 dag zwanger).

Hoi Iris,

Ik heb ook de ovulatietesten van Clearbleu gebruikt en was meteen na de eerste keer zwanger. Nu bleek ik dan ook eerder mijn eisprong te hebben dan ik dacht.
Ik had verwacht dat ik op een  zaterdag mijn eisprong zou hebben, ik weet niet hoeveel dagen ze van te voren adviseren te beginnen, maar ik begon uiteindelijk op dinsdagochtend en ik kreeg meteen een lachend gezichtje.

Groetjes Elise

hoi,

ook ik heb vanaf de 3e ronde meerdere keren de testen van clear blue gebruikt (digitale variant en die met de streepjes) en kreeg de ovulatiemelding steeds rond dag 16. uiteindelijk was ik na een jaar nog niet zwanger en kwamen we in het ziekenhuis voor testen e.d. daar doen ze ook een samenleveinsgtest, dan kijken ze of het zaad rond de ovulatiedag langer dan 12 uur blijft leven in de baarmoedermond. bij die test hoort ook een inwendige echo van de eierstokken en eileiders. ik heb die test op dag 14 en dag 16 gehad, en de tweede keer zei de arts dat de eisprong de volgende dag zou plaatsvinden, op dag 17 dus. toen hebben we het 3 dagen lang elke 12 uur gedaan, en toen was ik dus wel zwanger!
dus de dag die de clearblue  test aangaf klopte wel: op dag 16 hormoon gesignaleerd, eisprong binnen 48 uur. maar uiteindelijk ben ik pas na de echo zwanger geraakt...
ik weet dus niet zo goed wat ik ervan moet vinden...

succes!!!

groetjes,
*bijnaeenbaby*
13wk1dg

Terug
Bovenaan