wanneer zwanger na gebruik ovulatietesten??

A

Anoniem

Guest
hoi Lady's heb toch maar de ovulatietesten van clearbleu aangeschaft omdat mijn geduld aan 't opraken is..

maar was benieuwd welke van de dames ovulatietesten gebruiken of gebruikt hebben..
na hoeveel rondes jullie zwanger werden, en welk merk hebben jullie gebruikt??

Liefs Iris

Hoi Hoi,

ik begrijp dat je het een beetje beu aan het worden bent, en ik kan dat volkomen begrijpen, maar jammer genoeg is het niet zo als je ovustix gebruikt je eerder zwanger bent, ok je hebt wel een wat nauwkeuriger tijdstip van eisprong maar ja het moet allemaal maar pakken he..... en hard genoeg zwemmen....

Zelf heb ik ook de stix gebruikt, en de eerste keer duurde het ongeveer 5 maanden, en de tweede keer was het in de 2e maand alweer raak! En dan gebruik je in alle maanden stix....

De laatste keer heb ik ook getemperatuurd, enja eigenlijk is dat heeel erg betrouwbaar, toen de temp steeg, gebruikte ik voor de zekerheid ook een testje en ja hoor, de test van ook positief!

Vooral als je een hele lange cyclus hebt is het een duur grapje, dus wat ik zou doen is ; ga temperaturen en als de temp stijgt gebruik je ook voor de zekerheid een ovustik,

Ik hoop dat je er iets mee kan........

Groetjes

Ik ga vanaf deze maand ook testen gebruiken want mn cyclus is een zooitje en ik heb gewoon geen zin meer in die teleurstelling dat ik mn eisprong weer een s gemist heb dus ik ga ze van matcare proberen :)

ja ik temperatuur ook, maar mijn temp stijgt pas als m'n eitje is geweest..

wij zijn nu bijna een jaar bezig en kijken of het zo snellergaat,

en moon we houden elkaar op de hoogte he?

wanneer heb jij je nod? ik 24 mei

Liefs Iris

Uitgaand van mn laatste maand pas op 4 juni maar je weet t maar nooit met mij tis voor mij iedere maand weer een verassing :)

Terug
Bovenaan