wanneer zwanger na miskraam

Hoi meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik wilde vragen of hier misschien ook meiden zijn die een miskraam hebben gehad voor deze zwangerschap. en ik wilde vragen hoe lang het duurde voordat jullie weer zwanger raakten na de miskraam. Zelf ben ik 28 april gecurreteerd. Ben nu dus 4 maanden verder en gisteren voor de derde keer ongesteld geworden.

Bedankt alvast!!

Cath
 
hey hoi!

Wat naar om te horen van je miskraam.
Ik zelf weet wat het is.
vorig jaar augustus ben ik gecuretteerd na een zwangerschap die met 8 weken is opgehouden.(daarvoor ook al een mk gehad)
In principe is het beter om er zowieso 1 menstruatie tussen te laten zitten,maar ik zei op dat moment tegen mijn vriend dat wanneer mijn lichaam eraan toe is om opnieuw zwanger te worden dan gebeurt dat vanzelf,we hebben er niet eens om lopen ''klussen''
en exact 1 jaar later is het dan zover,inmiddels ben ik 13 weken heen en alles gaat naar mijn idee nog goed.
dus het enige advies wat ik je eigenlijk kan geven is,wanneer je lichaam eraan toe is gebeurt het vanzelf meid!

liefs

c
 
Hoi Cath,

Op 22 maart kreeg ik in de 9e zwangerschapsweek een miskraam.
Nu ben ik weer zwanger en dat moet op 22 juli gelukt zijn want toen had ik mijn eisprong.
Vier maanden dus.
Ik ben twee weken met mijn twee kinderen op vakantie geweest en kwam terug op de 22e, het is dus gelijk raak geweest.(ik voelde s ochtends mijn eisprong)Het zaad was natuurlijk ook supergeconcentreerd na twee weken non-actief!!!

Succes en gewoon moed houden, liefs,
Jeanette(april-forum)
 
Hoi Cath,

Zelf heb ik in februari 2004 een miskraam gehad en daarna ben ik 3x ongesteld geworden en nu ben ik inmiddels 14 weken zwanger.
Ik geef je wel een tip: denk er niet teveel bij na om weer opnieuw zwanger te worden want dan lukt het niet. Dus er niet teveel mee bezig zijn.

Succes!
Donna
 
Hallo daar,

ik heb op 26 juni 2004 mijn vruchtje verloren van 8 weken. Het is er vanzelf uitgekomen. Hierna ben ik niet meer ongesteld geworden en ben nu 7.5 week zwanger.
Beetje absurd snel dat weet ik, maar het schijnt geen kwaad te kunnen na een natuurlijk verlopende miskraam. A.s. vrijdag heb ik een eerste echo!
 
Hoi Cath,

Ook ik heb in januari 2004 een miskraam gehad. Ben nu 10 weken zwanger en heb gisteren mijn 2e echo gehad!!! Alles ziet er goed uit en ik durf nu voorzichtig blij te zijn...want onbevangen zwanger zijn zat er voor mij niet in na de ervaring in januari.
Ik heb wel een tip, probeer er niet teveel mee bezig te zijn hoe moeilijk dat misschien ook is.

Succes!!
Sacha
 
Terug
Bovenaan