wanneer zwanger na miskraam?

ik heb eind november een miskraam gehad en ben toen gcurreteerd. toen duurde het 5 weken en 5 dagen voor menstr kwam en daar na 6 weken en 1 dag voor menstr kwam. nu ronde 3 als cyclus deze maand wel normaal is dan moet ik donderdag ongesteld worden. hoe lang duurd het voor je cyclus weer een beetje normaal is en hoelang duurde het bij jullie voor je zwanger was na de miskraam?

xxx jolanda

Hoi Jolanda,

ik heb eind oktober een miskraam gehad en oook gerurreteerd, mijn cyclus kwam meteen een maand later weer op gang ,daarna eigenlijk gewone cyclus gehad,nu 5wkn zwanger.

gr marlijn

Hoi Jolanda,

Ik heb eind Maart 2009 een mk gehad met 6,5 week en daarna was ik meteen weer zwanger (8 mei positieve test) toen met 7,5 week goede echo gehad, helaas bleek bij 11 weken dat de baby niet meer leefde en heb ik eind juni een curretage gehad (was dus missed abortion, het leefde al 2 weken niet meer)
Toen 2 maanden rust gehouden op advies van de gyn (niet altijd veilig gedaan, maar wel grotendeels) eind september weer een positieve test en intussen ben ik nu 28 weken zwanger. Hoop dat het verhaal niet een enorme warboel is geworden zo.

Liefs Jen

Allereerst heel veel sterkte gewenst!

Ik heb 28 augustus 2009 een miskraam gehad. Drie weken na de miskraam (20 september) heb ik alsnog een curettage gehad omdat het bloeden maar niet stopte. Op 14 oktober werd ik weer ongesteld en daarna op 19 november weer. 21 december had ik een positieve test in handen en vandaag ben ik alweer 16 weken zwanger. Het heeft bij mij dus maar 3 à 4 maanden geduurd. Hopelijk duurt het voor jou ook niet lang...

Liefs Elin

hoi, allereerst sterkte!
ik heb half november een miskraam gehad,daarna twee keer een cyclus van 38 dagen gehad, wat wel anders was dan voor de zwangerschap (tien dagen langere cyclus en veeeeel minder bloed). Ben nu weer zwanger, wat voor ons behoorlijk onverwacht was

Na de curretage in nov. 2005 was ik na 5 weken weer ongesteld en daarna was mijn cyclus wat warrig en had ik op 26 maart een pos.test, maar toen bleek ik achteraf al 6 weken zwanger te zijn.
Sterkte!
gr. mamajo

Terug
Bovenaan