<p>Hey allemaal, <br /><br />Even ons verhaal schetsen. <br />Ik ben vorig jaar in september gestopt met mijn pil. De eerste maanden ging alles goed, echter na enkele maanden werden mijn cyclussen steeds langer. Telkens als dit gebeurde dachten we dus dat we zwanger waren maar dan bleek het toch niet. <br />Dan naar mijn gynaecoloog gegaan en die dacht eerst aan PCOS. <br />Na een inwendige echo en een bloedname werd dit uitgesloten. <br /><br />"Luie eierstokken" kreeg ik als diagnose. <br />Ik ben dan met Clomid mogen beginnen en had elke maand een eitje klaar zitten. <br />Ik heb net mijn 4e ronde clomid erop zitten en een inspuiting pregnyl gebruikt en had deze keer 2 eitjes klaar zitten. <br />Ik heb ondertussen al meer als een week elke dag een klein beetje bruin verlies maar geen menstruatie. <br />Omdat mijn gynaecoloog dacht dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn omdat ik normaal maandag 16/08 mijn regels moest krijgen. Een bloedname bevestigde vandaag dat ik zeker niet zwanger ben. <br /><br />De moed is me momenteel echt in de schoenen gezakt. <br />Zijn hier nog mensen met dezelfde symptomen? <br />Of iemand enig idee hoe het komt dat mijn regels niet doorkomen en ik enkel bruin verlies heb? <br /><br />alvast bedank! Fijn om hier even mijn verhaal te kunnen neerschrijven. Wat een vreselijk machteloos gevoel </p>