Wanneer zwangerschap bekend maken?

<p>hallo meiden, </p><p>sinds 3 weken weet ik dat ik zwanger ben. Gisteren de eerste echo gehad en ben overmorgen 9 weken. Alles was helemaal goed en het hartje klopte ook netjes.</p><p>we hebben het gisteren aan ouders/zussen/beste vriendin verteld. Nou vraag ik me af wanneer jullie het verder bekend zouden maken? Vandaag ga ik het mijn manager vertellen omdat ik niet wil dat ze er dadelijk via via achter komt. </p><p>Nou wilde we het donderdag eigenlijk ook tegen iedereen gaan vertellen (vrienden, collega’s, ooms/tantes) maar ik begin te twijfelen, is het te vroeg?</p><p>over 3 weken heb ik pas weer een echo en kan echt niet meer zo lang wachten!</p>

Ik heb het meeste mensen nu ook wel verteld, ben nu 10 weken. 
Gewoon onze ouders, broers/zussen en goede vriendinnen/vrienden. Voor de rest vertel ik het nu zo'n beetje als ik met iemand afspreek. Op mn werk weten aantal goede collega's het ook. Soms moet je het ook wel vertellen door omstandigheden. Bij mij zie je het ook al aardig. Het is mijn 2e en ben van mezelf heel slank en platte buik. Dus valt snel op... 
Als jij geen 3 weken meer kunt wachten, vertel je t toch gewoon? 

Doe waar je je goed bij voelt! Vaak wordt 12 weken aangehouden omdat de kans op een miskraam dan heel klein is, maar doe wat je zelf wil :)

Terug
Bovenaan