Wanneer zwangerschapskwaaltjes?

<p>Hoi dames,</p><p>Vanaf hoe veel weken kregen jullie zwangerschapskwaaltjes/ - klachten? En welke klachten waren dit?</p><p>Ik vraag dit, omdat ik al op dag 37 zit en nog niet de gebruikelijke menstruatiekwaaltjes heb en ook nog niks voel wat op een zwangerschap kan duiden. Vorige week al wel getest, maar negatief.</p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaringen. </p>

Ik testte positief zo'n 12 dagen na mijn eisprong. Klacht die ik toen had was enkel gevoelige borsten. Het was eigenlijk de eerste ronde dat ik me niet had vastgepind op allerlei kwaaltjes en het daardoor ook niet had verwacht.

Pas een week na de positieve test kwamen er meer kwaaltjes (moeheid, honger, vaak plassen etc).

Ik had een onregelmatige cyclus dus ik weet niet hoeveel dpo ik positief testte.
het enige wat heel erg opviel is dat ik het heel warm had, ben normaal een ontzettende koukleum! Wist hier nog niet dat ik zwanger was.
het volgende kwaaltje was het gevoel dat ik ongesteld moest worden, buikpijn, drukkend gevoel, dat duurde wel 1 tot 2 weken

Terug
Bovenaan