Wanneer zwangerschapskwaaltjes?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi dames,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Vanaf hoe veel weken kregen jullie zwangerschapskwaaltjes/ – klachten? En welke klachten waren dit?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik vraag dit, omdat ik al op dag 37 zit en nog niet de gebruikelijke menstruatiekwaaltjes heb en ook nog niks voel wat op een zwangerschap kan duiden. Vorige week al wel getest, maar negatief.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ben benieuwd naar jullie ervaringen. </p>

Zere tepels was t enige, met een week of 5 denk ik.. maar een vriendin van me voelde zich kort na de innesteling al misselijk..

Helemaal niks anders dan normaal. Ik had wel gewoon krampen en zere borsten alsof ik ongesteld ging worden. Achteraf gezien voelde ik me wel kouwelijk en kon ik veel minder lange wandelingen maken dan normaal. Ik was op vakantie en meestal maken we dagwandelingen door ruw terrein. Nu had ik het na een uurtje of 4 echt wel gehad. Mijn man zegt steeds dat hij het toen eigenlijk wel wist. Op dat moment zag ik het niet als kwaal. Het was ook koud en ik dacht dat ik gewoon wat moe was van werk ofzo. 
Pas rond 6/7 weken sloeg alles goed toe. Kotsmisselijk, geen twijfel over mogelijk, obstipatie, zere borsten. Achteraf denk ik wel eens, wat zat ik nou te blaten over symptomen? Toen ik 6 weken was hoefde ik helemaal niet goed te voelen zodat ik misschien wel eens iets zou voelen dat zou kunnen horen bij... Ik had hevige symptomen die je duidelijk kon merken. 
Weetje wat het is? Zwanger, menstruatie... Het zijn beiden flinke hormoonschommelingen die zich met ongeveer dezelfde symptomen uiten. De kans is groter dat je eisprong gewoon laat is geweest en dat je veel later dan gebruikelijk ongesteld wordt. Sorry. Ik heb ook cyclussen met uitschieters naar wel 45 dagen. Dus ik ken die frustratie.

Het verschilt ook indd per persoon! Was erg benieuwd naar iedereen haar ervaringen. Voor mij is dit ook allemaal nieuw.
@Lewis: geeft niks hoor!! Ik denk het zelf ook, maar hou toch hoop. Heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad sinds ik me kan herinneren. Dat is het rare eraan.. 

Ik had weinig echte duidelijke klachten. Maar wel ontzettend vermoeiend. Wat opzich een duidelijk zwangerschapskwaaltje is. Maar op dat moment was het ook toe te schrijven aan tig andere zaken.
Op eens kwam het bewustzijn dat ik wel eens zwanger kon zijn

Voor iedereen is het anders,
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik dit pas met 6/7 weken
Nu ben ik weer zwanger, en ik ben niet eens overtijd ik heb 29jan een vroeg test gedaan en mij nod is 5feb en hij was al positief! Ik ben gaan testen om dat ik al kwaaltjes had zoals, hoofdpijn, pijnlijke borsten en soms misselijk

Terug
Bovenaan