Wanneer zwangerschapstest doen?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoihoi,</p><p>ik wil even jullie meningen.</p><p>ik ben deze maand voor het eerst gestart met ovulatie testen en ook eigenlijk de 1e ronde. ik heb op 14 aug mijn eisprong gehad.</p><p>Mijn vorige cyclus duurde 30 dagen. Ik verwacht (hoop het niet) dat aankomende zaterdag Mijn NOD is. Ik ben 26 juni gestopt met de pil. (Ik ben toen van 30 juni tot 3 juli ongesteld geweest en van 30 juli tot 2 aug)</p><p>ik heb 20 aug echt pijn in mijn onderbuik gehad die pijn heb ik niet eerder gehad. Ik was toen ook was misselijk. Verder heb ik op dit moment niet echt klachten soms wat buikpijn maar kan ook spanningen zijn of het wel gelukt is? En soms steken aan de linker kant van mijn buik. </p><p>Nu heb ik thuis zwangerschap testen liggen van kruitvat en van 2 besure (daar waren ook mijn ovulatie testen van) Deze kunnen 4 dagen voor dat je menstruatie moet beginnen.  </p><p>Wanneer zouden jullie een test doen? Of echt wachten tot zaterdag? Je hoeft namelijk niet direct zwangerschaps symptomen hebben toch? ik vind het spannend en ik hoop het zo.  </p><p>kuskus</p>

Ik zou gewoon wachten tot zaterdag, dan is kans kleiner dat je teleurgesteld wordt mocht er nog niet genoeg HCG zijn en voor NOD is kans groter dat het nog mis gaat. 
Ik had zelf bij beide zwangerschappen ook (praktisch) geen syptomen, alleen bij de eerste een dag of wat duizelig, maar meer niet. Kwam later pas en heb sowieso weinig klachten/symptomen gehad. 
Succes met wachten en hoop voor je dat het raak is!

Ik had woensdag 12aug een positieve ovulatietest maar weet dus ook niet wanneer ik kan testen. Zou dat morgen zijn of is je ei nog niet gesprongen die woensdag en moet je nog langer wachten?

Was hiervoor iedere keer 7 dagen na mijn eisprong al ongesteld. Vanmorgen toch maar getest en negatief dus ik ga door naar de volgende ronde. Ben wel blij dat mijn LF dit keer in ieder geval langer is. 

Terug
Bovenaan