A
Anoniem
Guest
<p>Hoihoi,</p><p>ik wil even jullie meningen.</p><p>ik ben deze maand voor het eerst gestart met ovulatie testen en ook eigenlijk de 1e ronde. ik heb op 14 aug mijn eisprong gehad.</p><p>Mijn vorige cyclus duurde 30 dagen. Ik verwacht (hoop het niet) dat aankomende zaterdag Mijn NOD is. Ik ben 26 juni gestopt met de pil. (Ik ben toen van 30 juni tot 3 juli ongesteld geweest en van 30 juli tot 2 aug)</p><p>ik heb 20 aug echt pijn in mijn onderbuik gehad die pijn heb ik niet eerder gehad. Ik was toen ook was misselijk. Verder heb ik op dit moment niet echt klachten soms wat buikpijn maar kan ook spanningen zijn of het wel gelukt is? En soms steken aan de linker kant van mijn buik. </p><p>Nu heb ik thuis zwangerschap testen liggen van kruitvat en van 2 besure (daar waren ook mijn ovulatie testen van) Deze kunnen 4 dagen voor dat je menstruatie moet beginnen. </p><p>Wanneer zouden jullie een test doen? Of echt wachten tot zaterdag? Je hoeft namelijk niet direct zwangerschaps symptomen hebben toch? ik vind het spannend en ik hoop het zo. </p><p>kuskus</p>