Wanneer zwangerschapstest?

<p>Vanochtend ben ik ontzettend misselijk wakker geworden.. </p><p>31 dec hebben wij zonder voorbehoedmiddelen gemeenschap gehad. Wanneer mijn NOD is weet ik niet want ben zeer onregelmatig ongesteld. </p><p>Wanneer zou ik kunnen testen? </p>

Lastig te zeggen. Als je denkt dat je dan (misschien) bevrucht bent, zou je best best 14 dagen kunnen wachten.

[quote quote=10281770]Wij de 24e en ik heb net getest, positief. Zou misschien nog een weekje wachten (clearblue is niet het meest gevoelig).[/quote]
Had je de dagen daarvoor negatief, of niet eerder getest? Gefeliciteerd? heel leuk!! 

[quote quote=10281786] Had je de dagen daarvoor negatief, of niet eerder getest? Gefeliciteerd? heel leuk!![/quote]
Nee niet ervoor getest! Maar omdat jij zegt de 31e, en de 24e is precies een week daarvoor.. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik met een clearblue pas positief toen ik al 5 dagen overtijd was. En ik denk nu dat ik vandaag ongesteld had moeten worden, of morgen of gister. Dus lang verhaal kort misschien is het voor jou nog beetje vroeg te testen (en al helemaal met clearblue). Zou over een weekje nog een keer testen, of komend weekend ergens met een early test proberen.
Ja dankjewel ;). Is niet helemaal gepland, dus ben een beetje in shock nog.

Terug
Bovenaan