Wanneer zwangerschapstest?

A

Anoniem

Guest
<p>Hey ! <br /><br /></p><p>5 september heb ik een miskraam gehad van een zwangerschap van 7 weken.. Toen ik gestopt was met bloeden heb ik een zwangerschapstest gedaan zodat ik wist dat mijn hcg er uit was. Zwangerschapstest was negatief. we zijn er direct weer voor gegaan en zijn gestart met ovulatie testen. Ik gebruikte clear blue met die smileys en knipperende smiley.Donderdag 17 september was dit een leeg rondje. Vrijdag 18 september was dit een knipperende smiley (dit betekent dat de dag van ovulatie dichter bij komt) tot vrijdag 25 september had ik steeds een knipperde smiley, omdat mijn testen op waren heb ik nooit een vaste smiley gehad(dit betekent dat je ovulatie dag is of binnen 48 uur is) nu heb ik 5 oktober een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Mijn vraag is wanneer kan ik een test doen of kan ik er nu van uit gaan dat ik niet zwanger ben ? Mijn cyclus is altijd heel wisselend geweest dus daar is moeilijk op te pijlen . Wat is nu slim om te doen ? </p>

Nog even geduld hebben. Als je 25 september zou aanhouden als mogelijke ovulatie, dan moet je er 14 dagen bij tellen voor je nod. En omdat je toen nog een knipperende smiley had, heb je kans dat je eisprong pas later is geweest. Dus helaas nog even wachten. 

Terug
Bovenaan