Wanneer zwangerschapsverschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Weten jullie vanaf wanneer de zwangerschapsverschijnselen optreden? Is dit vanaf de bevruchting van het eitje of vanaf de innestelling. Ik ben hier erg benieuwd naar. Mijn temperatuur is nu nog hoog, maar ik ben de NOD dag nog niet gepasseerd.
Hardstikke bedankt voor jullie antwoord!!

groetjes Lilian

Hoi Lillian,
aangezien je lichaam op het moment van de bevruchting zelf nog niet weet dat hij zwanger is kan je op dat moment nog geen zwangerschaps verschijnselen hebben.
Je zult echt moeten wachten op de innesteling en zelfs dan kan je lichaam je zo voor de gek houden dat je denkt dat je zwanger bent terwijl je het niet bent, of dat je helemaal niets merkt, maar dat je wel zwanger bent.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt,
groetjes Ikje.

Ik heb net dezelfde vraag als jij. Ben je zwanger denk je? Ik denk namelijk ook dat ik zwanger ben en ben dus erg benieuwd wat je allemaal kan voelen in de eerste twee weken na de bevruchting.
Sterkte, hoor?

Hoi Lilian,

Dat is per persoon verschillend. Ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb sinds een week of 2,5 last van gevoelige tepels. Verder af en toe een steekje in de onderbuik. Verder heb ik nergens last van, als ik niet wist dat ik zwnager was dan had ik denk ik niets gemerkt.

Mijn temperatuur bleef trouwens na de eisprong erg hoog, veel hoger (+0,4 graad) dan dat hij normaal voor de eisprong was.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Groetjes,
Ivy

Terug
Bovenaan