Wanneer zweten?

Hoi,

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes zweten?? Ik heb er bij Christian nog nooit iets van gemerkt, ook met dit weer niet...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

Hoi,
volgens mij kunnen ze dat meteen al. Ik had Quinn laatst in de auto nog in de voetenzak en ik merkte dat dat te warm was toen ik hem eruit haalde en ik echt zweet in zijn nekje voelde.
Het is nu ook nog niet extreem warm en die kleintjes liggen nog redelijk stil, dus daarom zullen ze niet zoveel zweten denk ik.
Groetjes Veerle

Onze kinderen zijn ook warmbloedig, hihi. Tijmen (2,3 jr) heeft het altijd warm, hij zweet dan ook flink, compleet met natte haren (hij krijgt dan altijd prachtige krullen...). Zijn zusje Floor (7 wk) lijkt wat dat betreft precies op haar broer, ze zweet er heel wat af vandaag. Ik zag gisteren zelfs druppeltjes zweet op haar neusje staan. Volgens mij kunnen kindjes al direct na de geboorte zweten.
groetjes van Ruth

ik probeer boas lekker koel te houden,dus ik heb hem nog niet zien zweten.wel heb ik hem laatst in t zonnetje zitten voeden en toen hij klaar was,was zn nekje nat,waar hij op mn arm had gelegen.de een zweet sneller als de ander.ik zweet zelf nauwelijks.ik krijg een knalrode  plofkop als   ik het heet krijg.

Terug
Bovenaan