Wanneer

<p>Hii Damess</p><p>Mijn vriend en ik zijn sinds mei begonnen aan het zwanger willen worden. Zo spannend allemaal maar ik hoor nu van zoveel mensen rondom mij dat ze niet natuurlijk zwanger kunnen worden omw het sperma van de vriend dat te traag is of te weinig zaadcelle bevat nu word ik daar toch wel wat onzeker over. Kan je dit gewoon zo late testen of klopt het dat het pas gedaan word na een jaar proberen? Zijn er nog dames waarvan de vriend zich zo heeft laten testen ? En hoe zijn jullie ervaringen en gevoel erbij? </p><p>♡</p>
 
 Volgens mij wordt er pas getest als het zwanger worden niet lukt. Geen zorgen, je bent zo kort vruchtbaar maandelijks dat het niet gek is dat het niet meteen raak is! Maar je zou je huisarts kunnen bellen wanneer ze zouden willen testen?
 
Hoi Sani! 
Bij mijn vriend bleek ook de beweegbaarheid traag. (Oktober dit jaar laten testen). Nu met evaluatie testen aan de gang gegaan.. En nu na 3 jaar het resultaat 5 weken zwanger! Kan altijd nog gebeuren. Wij zouden volgende week eigenlijk ook "hulp" gaan krijgen. 
Groetjes!
 
Hoi Sani!  Bij mijn vriend bleek ook de beweegbaarheid traag. (Oktober dit jaar laten testen). Nu met evaluatie testen aan de gang gegaan.. En nu na 3 jaar het resultaat 5 weken zwanger! Kan altijd nog gebeuren. Wij zouden volgende week eigenlijk ook "hulp" gaan krijgen.  Groetjes Kimberley.
 
[quote quote=10136627]Volgens mij wordt er pas getest als het zwanger worden niet lukt. Geen zorgen, je bent zo kort vruchtbaar maandelijks dat het niet gek is dat het niet meteen raak is! Maar je zou je huisarts kunnen bellen wanneer ze zouden willen testen?[/quote]
Ja normaal word het pas gedaan vanaf een jaar proberen. Nu ben ik nog niet op het punt dat we het persee wille laten testen al maar wou eens zien wat alle reacties hierop waren over mensen die het wel hadden laten doen. Dus as het na een jaartje niet lukt zien we wzl verder hihi bedankt voor je reactie
 
[quote quote=10136666]Hoi Sani! Bij mijn vriend bleek ook de beweegbaarheid traag. (Oktober dit jaar laten testen). Nu met evaluatie testen aan de gang gegaan.. En nu na 3 jaar het resultaat 5 weken zwanger! Kan altijd nog gebeuren. Wij zouden volgende week eigenlijk ook “hulp” gaan krijgen. Groetjes Kimberley.[/quote]
Hii Kimberleyy Ohh Proficiatt ! Wat een Zaligg Nieuws voor jullie Zeker na 3jaar proberen ! Nu wij gaan het zowiezo nog zo proberen maar was even benieuwd naar of er nog mensen waren die het zich afvroegen of niet. Hopelijk krijge wij ook vlug een positieve test !xx Success met je zwangerschapp ♡
 
Dankjewel ??! 
Ja en probeer er niet teveel mee bezig te zijn dat wij dit nieuws kregen over zijn sperma.. was ik er bijna zeker van overtuigd dat het alleen zou gaan lukken met hulp.. dus eigenlijk van mij afgezet en zo zie je  maar, niet teveel er mee bezig zijn. (Onbewust is een ander verhaal ik ken het haha). Ja blijven proberen is het beste en vooral rond je vruchtbare dagen en wie weet! 
Dankjewel, en jij succes met het proberen blijf moed houden! Groetjes kimberley.
 
[quote quote=10136743]Dankjewel ! Ja en probeer er niet teveel mee bezig te zijn dat wij dit nieuws kregen over zijn sperma.. was ik er bijna zeker van overtuigd dat het alleen zou gaan lukken met hulp.. dus eigenlijk van mij afgezet en zo zie je maar, niet teveel er mee bezig zijn. (Onbewust is een ander verhaal ik ken het haha). Ja blijven proberen is het beste en vooral rond je vruchtbare dagen en wie weet! Dankjewel, en jij succes met het proberen blijf moed houden! Groetjes kimberley.[/quote]
 
Ja maar iedereen rondom mij is dus ook plots zwangerr lekkerr handig als je er niet teveel mee bezig wilt zijn haha maar komt allemaal wel op zijn tijd natuurlijk dus spannendd en Dankjewell ♡ voor wanneer ben je uitgerekend ?
 
 
Terug
Bovenaan