Wanneer?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Hoe is het met iedereen hier? Ik had de laatste dagen wat moeite om erop te komen en als ik er dan op ben dan worden mijn berichtjes er niet op geschreven.

Ik heb even een vraagje. Mijn vriend en ik zijn sinds vorig jaar November gestopt met de pil omdat we heel graag een kindje willen. Maar tot op heden niets, ik ben wel altijd netjes op tijd alleen schuift mijn NOD steeds een dagje op, is dit normaal?
Nu wil ik ook weten wanneer is het nou het juiste moment om naar de huisarts te gaan? Dit omdat we natuurlijk al bijna een jaar bezig zijn?

Ik hoop dat het voor vele deze maand raak is en dat we maar veel mogen feliciteren.

Liefs Belinda.

hoi om je een tip te geven : je huisarts zal je eerst een paar maanden je temp op laten nemen. dus om dat alvast te hebben kun je daar beter mee beginnen. iedere ochtend op hetzelfde tijdstip zonder eerst op te staan opnemen en opschrijven. bij ong . 0,2 of 0,3 verhoging dan heb je je ei gehad. ik heb bij de eerste er 18 maanden over gedaan en bij de tweede gelijk raak en bij de tweeling 1 jaar. succes. groetjes anita

Hoi Belinde,

Mijn NOD schuift ook steeds iets op hoor. Meestal 1 of 2 dagen. Geeft niet hoor. Je lichaam is natuurlijk geen voorgeprogrammeerde machine.
Enne, ik ben ook al bij de huisarts geweest. Ben nu bezig met ronde 11. Dus als je het niet vertrouwt kun je best eens langs gaan. Maar van dat temperaturen verschilt heel erg hoor. Mijn huisarts vond het onzin en ik hoef het niet te doen. Zo zie je maar, dat verschilt heel erg. Succes !

Gr. Monique23

Terug
Bovenaan