wanneer

A

Anoniem

Guest
hallo kan een moeder mij vertellen wanneer je het voor het eerst voelt
dat je zwanger bent. ik bedoel als je nou niet van al die
zwangerschapskwaaltjes krijgt, en je houd het voor jezelf niet zo bij.
wanneer merk je dan dat je zwanger bent.

lieve groetjes van mij

Hoi meis,

Ik ben helaas nog geen moeder, maar ben wel zwanger geweest en helaas miskraam. Ik had geen kwaaltjes, dacht ik.  Dat maakte me erg onzeker. Pas toen de miskraam over was, voelde mijn lijf weer als daarvoor en realiseerde me hoe zwanger ik me eigenlijk toch voelde. Hoe ik het ervaarde: heeeeele lichte spanning op mijn borsten, zoals ik dat ook heb aan begin menstruatie en het gevoel alsof er een ballonnetje heel langszaam werd opgepompt in mijn baarmoeder. Alsof iemand er continue lichtjes op drukte. Voor mij voelde het als ongi-tekenen en dat hoor ik wel vaker om me heen en op dit forum. Ben sinds de miskraam/zwangerschap veel meer op deze symptomen gaan letten en veel minder op de gebruikelijke misselijkheid en veel plassen enzo. Maar helaas nog geen geluk gehad dat het weer mocht lukken.
Wat mij voornamelijk het gevoel gaf dat ik zwanger was(dit was wel na positieve test hoor) was de wetenschap dat er leven in mij groeide en dat ik mama aan het worden was. Een gevoel waar ik weer erg naar verlang. Het leukste gevoel van de wereld!!!!!
hoop dat je er iets aan hebt
dikke Kus Annette

Hey Sandra. !
Wij hebben nu een dochter van 2,5.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap van haar eigenlijk bijna helemaal geen zwangerschapsverschijnselen gehad in het begin. Aan het einde had ik alleen last van harde buiken, dus ik heb een heerlijke zwangerschap gehad.
Ik voelde me vanaf het begin dat ik wist dat ik zwanger was, echt zwanger. Meer omdat je weet dat er wat in je groeit en zwanger bent. Helemaal toen mijn buikje dikker werd en ik met 17 weken teken van leven voelde.
Ben eigelijk wel benieuwd waarom je dit eigenlijk weten wilt, ben je zelf zwanger en voel je niks?
Groeten van Miena

hallo,

op de vraag of ik zwanger ben   is niet het geval.

maar het word namelijk wel steeds spannerder als ik ongi moet worden,

ik ben tot nog toe nog niet teleurgesteld geweest als ik weer ongesteld wordt.

ik vroeg me gewoon af hoe het voelde als je geen kwaaltjes krijg, maar wel zwanger bent.

lieve groetjes en succes allemaal

Terug
Bovenaan