wanneer!!

A

Anoniem

Guest
hoi ff vraagje.... ben in sept bevallen van zoontje. geef nog steeds borstvoeding. ben nog niet ongi geweest na de bevalling. slik geen pil. enz enz. wie weet wanneer je een eisprong heb en hoe merk je als je zwanger bent zonder nog ongie geweest te zijn. groetjes aadje

Nou volgens mij kan je dat niet "merken"
Maar zou je gewoon moeten testen .. (of een ovulatietest voor je eisprong, of natuurlijk een zwangerschapstest om aan te tonen of je zwanger bent)
Denk je dat je weer zwanger bent?

xx Bren

Hier hetzelfde probleem. Lotte (2-5-2007) krijgt nog borstvoeding en ook ik ben nog niet ongesteld geweest. We willen nu graag een tweede kindje, maar weten dus helmaal niet of ik uberhaupt vruchtbaar ben en wanneer dan... Het is afwachten.

Groetjes, Marisa

ALs je volledige borstvoeding geeft zeggen ze dat je niet zwanger kan worden omdat je geen eispron hebt! (Uitzonderingen altijd daar natuurlijk) je zult merken dat wanneer je stopt of gaat afbouwen dat je weer ongesteld zal worden en dan weer een eisprong zak krijgen.

Succes ester

hoi nou ik weet het niet,maar heb steeds kramp in me buik, zijn de zelfde krampen als die ik ook voelde toen ik van de 1e zwanger was. maar test zegt niet zwanger dus vandaar . ik dacht laat ik het in de groep gooien............ ben al aan het afbouwen met de bv. hij krijgt nog 3 a4 x over dag. groetjes aadje

Hoi Aadje, volgens mij is de kans dat je vruchtbaar bent tijdens het geven van borstvoeding toch best groot, en zeker als je aan het afbouwen bent kun je natuurlijk twee weken geleden een eisprong hebben gehad.  In dat geval  weet je dus niet dat je cyclus al weer op gang is gekomen. ik weet niet of je al weer aan een volgend kindje toe bent, maar anders zou ik voor de zekerheid maar aan de voorbehoedsmiddelen gaan. Succes! Groetjes Gwen

hoi 2e kindje altijd welkom maar natuurlijk weet ik zelf ook wel dat als je nog geen kindje wil je voorbehoedsmiddel moet gebruiken. zo dom ben ik nu ook weer niet(wel blond)

Terug
Bovenaan