Wanneer?

<p>Hoi dames, </p><p> </p><p>Ik heb een erg onregelmatige cyclus. Mijn vorige cyclus duurde 42 dagen. </p><p>Ik ben pas begonnen met een app waar je de menstruatie kan bijhouden. Dus een duidelijk overzicht heb ik nog niet. </p><p>Wel ben ik volgens de app 4 dagen over tijd.. </p><p>Wanneer kun je het beste testen?</p><p>Ik had gisteren veel klachten die heeeeel erg lijken op menstruatie klachten echter is het niet doorgezet. </p><p>Wat denken jullie?</p>

Ik zou nog 1 a 2 dagen aankijken of het echt niet doorzet en dan met de eerste ochtendurine testen. Als het negatief blijkt te zijn, dan zou ik proberen hooguit 2x per week te testen tot je een positieve test hebt of ongesteld wordt. En ik zou sowieso nog niet testen met zo'n dure digitale test, die hooguit pas een keertje gebruiken als je die bevestiging wilt nadat je een duidelijk streepje hebt gezien op een andere test (en dan zijn ze overbodig, want een andere test kan in principe ook zeggen of je zwanger bent of niet). Zeker met een onregelmatige cyclus kan je nogal makkelijk te vroeg testen, en dat lijkt me gewoon zonde van het geld.

Helaas ben ik zelf waardeloos in het opvolgen van mijn eigen advies, haha. ;) Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

Terug
Bovenaan