Wanneer?

Hallo meiden allemaal.

Ik ben soms zo'n ezel. Ik moet pas volgende week donderdag ongi worden, maar omdat ik zo benieuwd was heb ik nu al een test gedaan. Zo negatief als het maar kan.
Is het te vroeg geweest? Moet ik echt tot donderdag wachten en waarschijnlijk nog een paar dagen erna.

Oh, word zo moe van mezelf!!!
Wie oh wie kan mij gerust stellen?

Thanxxxx
 
Je moet gewoon een klein beetje geduld hebben. Je maakt jezelf alleen maar gek als je als gaat testen terwijl je weet dat het eigenlijk nog niet kan!

Heel veel sterkte, en ik zal een beetje voor je duimen,

Liefs,
Hanna
 
gek he,als je een week voor je ongesteldheid al test,dan is de kans,ook al ben je zwanger wel heel erg klein!! Je weet zelf het antwoord al toch?? afwachten!!
 
Ik was precies hetzelfde als jij! in het begin heb ik wel 4 testen gedaan en daarna gewoon ongi geworden!! zonde van je geld.

Ik heb uitgerekend op de calculator wanneer ik een test zou kunnen doen. En op die dag heb ik hem ook ECHT gedaan! en ik ben nu 21 weken zwanger!

Maarre koop er niet teveel! zonde van je geld!

Suc-7 he!

Groetjes Caroline
 
Dit was inderdaad een beetje vroeg voor een test!!Maar ben niet ongerust als die op de dag van je ongesteltheid nog nagatief is,want bij mij gaf ie 5dg erna pas een hele zwakke plus aan.Groetjes Kreeftje.
 
Hoi meid,
Hoe moeten wij jouw nou gerust stellen?.Je moet net als zovele mensen
geduld hebben en netjes wachten tot je overtijd bent.
Ik neem aan dat je dit met je eigen verstand ook wel had kunnen bedenken.

Groetjes
 
je bent idd een ezel ja! hahaha
als je in de bijsluiter leest van die test staat er duidelijk in dat je pas kan gaan testen als je een dag overtijd bent.
succes ezeltje

gr. v sandy
 
Pff... wat een fijne ondersteunde reacties weer allemaal... Ik zou zeggen: ja, het was nog (veel) te vroeg om te testen. Wacht met de volgende test zo lang als je kunt, liefst tot je echt een paar dagen tot een week overtijd bent. Dan heb je het meeste kans op een duidelijke positieve test. Denk maar zo: als je echt zwanger bent, ben je 't over een paar weken ook nog.
 
Terug
Bovenaan