wanneer???

Ja, klopt, s avonds lijkt je buik dik(ker) en hard, en s ochtens is alles weg!
Herkenbaar.
Maar wees geduldig, ben nu 24 weken, en pas nu blijft mijn bolling staan.
Heb echt klein buikje nog maar.

Ik wou rond de 16 weken ook zooo graag dat mensen het zouden zien, maar dat heeft toch nog even geduurd. Pas nu krijg ik twijfelachtige blikken, ben je nu zwanger of..
Pas toen ik de kleinde ging voelen (bij 20 weken) maakte ik me minder zorgen om de omvang van mijn buik  .
 
Hai, ik ben nu ook 16 weken en ook ik heb nog helemaal geen buikje. Soms denk ik van wel en als ik dan naar het toilet ben geweest is het alweer helemaal weg. Iedereen zegt dat het goed is en ik me niet ongerust moet maken. Dat doe ik dan maar niet :)
Ik wacht maar geduldig af. Er schijnt een moment te komen dat we onze buik helemaal zat worden. Hmmm.... kan me er nog niets bij voorstellen.
Succes!
 
Kom net terug van de verloskundige. En met zowel mijn buikje als het kindje is alles prima in orde. Ik denk ook dat als je bij 16 weken wel echt een dikke buik hebt het voornamelijk spek moet zijn want je kindje en baarmoeder zijn nog helemaal niet zo heel groot. Ik ben de eerste weken vooral afgevallen door gebrek aan eetlust. Dat zal ook wel geholpen hebben. De verloskundige heeft me in ieder geval erg op mijn gemak gesteld en ze zei zelfs dat het kindje super beweeglijk is zodat het niet lang gaat duren voordat ik het ga voelen. Ik kan niet wachten!
Groetjes van een heeeele blije mama Danielle
 
Terug
Bovenaan