wanneer????

Weet iemand wanneer je weer echt ongesteld wordt. Heb namelijk in januari een zoontje gekregen en ben daarna wel een beetje ongesteld geweest  maar niet echt regelmatig.Nu ben ik al wel weer een keer met mijn vriend naar bed geweest maar ben nu bang dat ik zwanger ben,kan dat??

een wanhopige linda

hoi
geef je borstvoeding?ik niet en werd na 10 weken weer ongesteld en flink ook.ik heb tot week 7 gevloeid en werd dus 3 weken later ongesteld.wel met pilgebruik.
je kan zwanger zijn ja.na de bevalling ben je vaak erg vruchtbaar.
groetjes kari

Hoi Linda,

Ik ben 11, bijna 12  weken geleden bevallen en ook nog steeds niet ongesteld. Heb ondertussen al 2 zwangerschapstesten achter de rug (ook 2x niet veilig gesekst ) die allebei negatief waren. Ga er voor de allerzekerste zekerheid deze week nog één keer ééntje doen en als het dan niet binnen 2 weken of zo komt, ga ik toch maar eens aan een arts of vk vragen wanneer ik me zorgen moet gaan maken...

Groetjes,

Eveline

ps: Kari, is dat echt zo, dat je na je zwangerschap heel vruchtbaar bent? Wat maf! Door de hormonen of zo?

Hoi Linda,
dat kan idd. Je eisprong is 2 weken voor je ongesteld wordt en aangezien je niet weet wanneer dat is, kan je zwanger worden ook al ben je niet ongesteld geweest.
Ik zou zeker een zwangerschapstest doen. Wel  dik  2 weken wachten met testen (geteld na de onveilige seks) anders weet je nog niets.
Ik zit hier  braaf te wachten wanneer ik weer ongesteld ben. Al zeker 1 week voortekenen, maar er komt nog niks.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan