Wanneer???

Hallo Allemaal,

Even wat frustratie uiten hier hoor.....
Ik was gisteren uitgerekend, maar helaas nog geen klein babietje te zien hier.... Ik ben zo nieuwsgierig hoe ze eruit zal zien en hoe het allemaal zal gaan, maar vooral wanneer het zal komen.... Ik heb al wel sinds vorige week zondag veel last van harde buiken/ voorweeen maar nog geen regelmaat te bekennen. We zijn zo benieuwd wanneer: mijn vriend is ook helemaal van slag en gespannen en kan zich nergens meer op concentreren. Maar het ergste van alles vind ik nog de dagelijkse telefoontjes: "En, alles nog rustig???" Goed bedoeld hoor, maar vreselijk irritant als je zelf ook al zo gespannen bent. En die telefoontjes duren ook al 2 weken, gezien mijn schoonzusje met 38 weken bevallen is. Dus zou ik dat dus ook moeten doen......
Zo zijn moeders en vooral mijn schoonmoeder hier.... Mijn vriend heeft er gelukkig nu wat van gezegd, met als gevolg dat ze nu beledigd is.... Het voordeel is wel dat ze nu vandaag helemaal niet gebeld heeft.... Als hij nou ook nog op zo'n makkelijke manier mijn hoeveelheid nachtrust (0,0 uren...) op kon lossen zou ik helemaal gelukkig zijn!!!! Maar helaas gaat dat niet zo makkelijk. Ik ben benieuwd hoe lang het nog op zich laat wachten....

Maar goed, eventjes mijn frustraties kwijt nu. Ik hoop dat iedereen hier een goede bevalling zal hebben en dat het niet al te lang meer hoeft te duren.....

Groetjes Do

hoi hoi,

ik snap je helemaal!!! mijn dochtertje is vorig jaar geboren met 38 weken en 5 dagen en zelf had ik gedacht nou deze komt ook wel rond die tijd. maar helaas maandag ben ik alweer 41 weken en nog geen aankomende bevalling hier. voel werkelijk waar nog helemaal niets. maar vanaf die 38 weken krijg ik ook veel smsjes telefoontjes en berichtjes of er al iets aan de gang is zonder al die dingen duurt het al lang maar nu lijkt het nog veel langer te duren.

maandag gaan ze kijken of ze me kunnen strippen en dan maar hopen dat het snel gebeurt maar ben bang dat het nog wel een tijd kan gaan duren.

hoop ook voor jou dat het snel gaat gebeuren

liefs tanja

Zo, lekker even gespuid!!! Heel goed, lekker mopperen op het forum, dat lucht op!

Wat balen dat ze elke dag bellen, langskomen en jou de zenuwen laten krijgen.

Hier durft niemand meer te bellen, na een valse start woensdagnacht. Vind ik persoonlijk weer het andere uiterste, want er is nu echt helemaal niets meer aan de hand bij mij.
Ik kreeg het donderdag wel echt op mijn heupen, ik voelde ieders spanning in mijn nek hijgen: Zou ze al bevallen zijn??? Ik snap dus precies wat je bedoelt met dat niet bellen, blegh!

Ik hoop dat de kleine zich nu snel aandient, dan ben je er lekker vanaf (maar dan bellen ze weer iedere dag om te vragen hoe het met de baby, jou, de kraamtranen, de stuwing,... is).

Sterkte! Kaskes

Terug
Bovenaan