wanner kan ik testen.

A

Anoniem

Guest
Ik heb een paar belangrijke vragen.Ik ben 30 april voor het laastst ongesteld geweest.ben sinds 2 maanden gestopt met de pil.Normaal zitten er 28 dagen tussen mijn menstruaties.Kan ik nu al tesetn??Zo nee wanner dan wel.En als ik toch nu test kan   de test dan negatief aangeven en dat ik toch zwanger ben?? En is het een teken van zwanger zijn dat ik allemaal wit slijm heb?? Help me aub, ik ben zo nerveus!!!!!1

Je kunt eigenlijk pas testen op de eerste dag dat je ongie moet worden.
Je kunt testjes bestellen via www.sensitest.nl ze zeggen dat je dan 4 dagen eerder kunt testen maar daar heb ik geen ervaring mee.
Je kunt best zwanger zijn als je testen nu negatief zijn,,je moet eerst voldoende hormonen in je lichaam krijgen.
Dus nog even wachten,moeilijk hè,dat is het ergste van alles!!
Succes!   Liefs Mikkie

Hoi Chantal,
Inderdaad erg lastig dat wachten he!!
Maarja, als je te vroeg test kun je ook erg teleurgesteld worden...Terwijl je dan nog geen zekerheid hebt eigenlijk..
Beter even nog wachten tot je echte nod dag..of langer als je dat kunt volhouden..
Slijm kan een teken zijn, maar probeer je daar niet teveel mee bezig te houden..Je bent ook pas gestopt, en je lichaam is soms van slag..
Suc-6 met wachten, en laat het even weten he!!
Gr R

Beste Chantal!
Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was ook 30 april.
aankomende zondag zit je dan op de 28 ste dag, dus als jij een regelmatige cyclus hebt dan zou je die dag of de dag erna kunnen testen.
Het beste is om wat langer te wachten omdat je dan meer HCG in je urine hebt.
Ik test als ik een week overtijd ben.
Dan heb je meer kans dat je positief test.
Wat een spanning he, ik zal voor je duimen hoor.

Groeten van Miena.

dames hier nog een die op 30 april voor het laatst ongesteld is geweest
en ik heb een cyclus van 30 dagen dus dinsdag moet ik weer ongesteld worden en zou het donderdag worden of het weekend eer ik ga testen

en heb ook die test gehad dat je eerder kan testen nou niet hoor niet betrouwbaar gewoon een clearbleu of predictor of een ander merk even goed

alleen je moet wachten tot je overtijd bent en dan pas kan er gemeten worden of je zwanger bent of niet

want na 28 dagen zitten er genoeg hsg in je urine en als ik jullie was met ochtendurine testen

Romy

Terug
Bovenaan