Wanner weer beginnen met werken?

Hoi,

Ik was benieuwd wanneer iedereen weer begint met werken (als dat de planning is).

Zelf begin ik weer de tweede week van januari. Ik ga twee dagen werken op m'n eigen groep op het KDV. Wel moet ik m'n collega's nog bellen om voor Merlijn een wen afspraak te maken.
Heb er nog niet veel zin in. Het loopt hier lekker met drie kids. Heb genoeg te doen en doe ook veel me de kids. Ben bang dat dat laatste er een beetje bij in schiet als ik zo weer werk. Maarja we zullen zien en ik zal er voor hoeden.

Groetjes Mo

hoi

officieel moet ik 8 januari weer gaan werken 3dg per wk dan komt mijn schoonmoeder op onze zoon passen die dan 10 wk is.Nu heb ik besloten om het op te bouwen dus ga ik eerst 1 dag werken, dan   2 dagen en eind januari ga ik pas 3 dagen aan de slag want ik heb nog niet echt zin om weer aan de slag te gaan

groetjes heidy mama van quinten(23-10-2006)

Hallo
Ik heb het geluk dat ik na mijn zwangerschapsverlof mijn ouderschaps verlof op kan nemen en ik begin dan ook de 2e week van mei (sorry.....)
Ik ga dan weer  4 dagen werken en mijn man werkt ook 4 dagen. Dit deden we ook bij onze oudste zoon. Beiden mannen gaan 2 dagen naar de chreche en 1 dag in de week is er een oppasoma bij ons thuis.
Prima geregeld vinden wij.

Grt
Debby mama van fedde 06-11-06 en seegert 14-08-04

Ik mag 8 januari weer aan de slag. Ik ga drie dagen in de week werken. Heb er nog niet zoveel zin in. Hanne is nog maar 2,5 week thuis. Ze heeft 3,5 week in het ziekenhuis gelegen. Heb eindelijk het gevoel dat ik haar een beetje leer kennen.

Groetjes Jansje
Mama van Hanne

Hey!

Ik moet vrijdag 26 januari weer beginnen. En vanaf 7 maart ook de woensdag erbij. En de dinsdag heb ik tot en met juli ouderschapsverlof.
Ik bouw het dus lekker rustig op.
Ik werk ook op een kdv, dus de kleine gaat lekker mee!!!
Kan ik tussendoor borstvoeding geven. Vind dat wel heel fijn!

Groetjes, Kar (mamma van Vlinder, 29-10-2006)

Hallo.

Ook ik  moet er over een paar weekjes weer aan geloven.
Ik begin 8 januari en ga 22 uur per week werken.
Hiervoor had ik een contract voor 10 uur per week maar tijdens mijn verlof heb ik intern gesolliciteerd naar een andere functie met meer uren. Vier weken na mijn bevalling zat ik aan tafel om te solliciteren hahaha.

Mijn vaste dag wordt de dinsdag (dan is mijn man thuis)
Om de week ga ik op maandag werken (past mijn schoonmoeder op)
En 1x in de maand werk ik op woensdag (gaat mijn man thuis werken)
Daarnaast werk ik om het weekend. Zo kom ik gemiddeld op 22 uur per week uit.

Lijkt me prima te doen en ik heb er ook zin in.
Mijn werk is prima te combineren met de zorg voor Thijmen, ik werk namelijk als groepsleidster op een groep voor  kinderen/jongeren met gedragsproblemen en/of een verstandelijke beperking. (autisme, ADHD etc.)

Groetjes Marieke
Mama van Thijmen 11 oktober 2006

Ik moet er nog even niet aan denken hoor...10 januari begin ik weer. Morgen over 3 weken dus
Ik werk 26 uur per week in een logeerhuis voor verstandelijk en meervoudig complex gehandicapten kinderen.
Ben benieuwd hoe het straks gaat met onregelmatig werken, kolven etc.
Liefs Rene, mv Isabel 11-10-06

Hoi,
Officieel moet ik 8 januari weer beginnen (einde verlof).
Maar ik neem nog wat vakantiedagen op die ik mee kon nemen naar 2007, dus begin ik op 1 februari. Maar dat vindt ik ook nog veel te snel. Ik werk maar 2 dagen, maar ik moet er nu nog helemaal niet aan denken hoor.

Moeder van 3 kids

Terug
Bovenaan