Wanner weer eerste menstruatie?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

ANONYMOUS_USERNAME

Guest
Ben 12 weken geleden bevallen van onze dochter. Dacht dat je gemiddeld naar 6 weken weer ongesteld werd, maar ben nog steeds niet ongesteld. Wanneer kwam bij jullie de eerste menstruatie weer opgang?

kim

Hoi hoi

Ik heb tot 6 weken bv gegeven daarna ben ik overgegaan op fles omdat ik niet genoeg voeding maakte.

Het verschilt per persoon. Ik was na 3 maanden pas weer ongesteld.
Zou zeggen geniet er nog ff van!

Daarna blijft hij nog wel ff onregelmatig maar hou wel in degaten je bent wel vruchtbaarder dan anders!

GroetjeS

Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007

Hallo,
Mijn zoontje is 10 december geboren en ik werd halverwege februari voor het eerst weer ongesteld. En gelijk ook 2 weken lang. Ik ben toen ook weer begonnen met de pil en nu heb ik mijn 2e menstruatie al weer. Ik ben wel wat heftiger ongesteld als voor de bevalling.Maar dat zal wel normaal zijn.
Andrea

Hi,

Ik ben 8 weken na de bevalling weer ongesteld geworden, ik ben toen met de minipil begonnen ivm borstvoeding, ik heb tot 8 maanden bv gegeven..

Daarna ben ik overgestapt op de 'normale' pil.

In de tijd dat ik aan de minipil was, was mijn menstruatie niet benoemenswaardig, heel klein beetje bloed enkel bij het 'afvegen', en ook geen krampje of pijn.

Toen ik eenmaal weer begonnen was met de normale pil, begon het bloeden weer heviger te worden, 5 dagen lang! en de buikpijn is nu ook soms niet meer te houden..
Ik voel het nu goed in mijn rug, en buik... echt het ''weeen gevoel". (ik weet niet of dit nu komt door dat ik gestopt ben met bv, of de minipil niet meer slik)

Idd let wel op, dat je gewoon vruchtbaar bent direct nadat je bent bevallen...

Nens

hoi,

Bij mijn eerste na 9,5 maand (8,5 maand bv gegeven).
Nu na 3 maanden. Ik geef nu ook volledige bv maar heb wel een spiraaltje laten plaatsen. Misschien dat het daarom eerder is? Of misschien is dat wel toevallig en valt er gewoon geen peil op te trekken wanneer het komt.

gr. Anne

als je borstvoeding geeft kan het heel lang uitblijven, let op je kunt wel zwanger raken.
Ik heb mijn kinderen allebei een jaar of iets langer de borst gegeven en bij mijn dochter begon het na 9 maanden weer en bij mijn zoontje pas na 10 maanden.
Heel normaal dus dat het langer uitblijft.
Martine

Ik geef afgekolfde melk (ik kolf 4 a 5 keer per dag) en rest flesvoeding.
Ik werd echt precies na 6 weken ongesteld !

Bianca

Ik ben dinsdag voor het eerst ongesteld geworden.... Felicity was toen precies 6 weken oud.

Vond het zo snel zeg, was zo gewend aan het niet meer ongesteld zijn.

Groetjes Sharon.

Terug
Bovenaan