Wanner weer ongesteld?

Hallo allemaal,

Even een vraagje ik heb 10 mei jl een miskraam gehad, mijn vloeien is gestopt op 17 mei. Nu vraag ik me af wanneer ik weer ongesteld wordt en wanneer ik weer een eisprong heb. Geldt het als gewoon, dus na ongeveer 2 weken na het begin van je menstruatie dat je een eisprong hebt, of is je lichaam er heel anders aan toe?

Misschien een vage vraag maar ik hoop dat jullie me begrijpen.

hey snap je vraag hoor!
heb zelf in januari een mk gehad en werd na 5 weken pas weer ongi. gerekend vanaf de dag van de mk.
vanaf dat moment was mijn cyclus wel weer meteen normaal. (28 dagen)
alleen nu worden ze opeens iedere maand wat langer maar dat zel wel niks met de mk te maken hebben.
hoever was je in je zwangerschap? en is alles er op de natuurlijke manier uitgekomen?

succes met alles

liefs suzy

Ik was pas 6 wk + 1 dg. Ik begon zaterdagochtend met vloeien en op zondag is het er op natuurlijke wijze uitgekomen. Voel me wel heel gek moet ik zeggen. Normaal ben ik redelijk nuchter maar dit is toch iets heel raars omdat je er totaal geen invloed op heb. Mijn eerste zwangerschap is ook helemaal goed gegaan. We hebben een prachtige dochter van bijna 2, dus dat is het rare de eerste x zonder problemen en nu....

Misschien een teken dat het niet verstandig is? Ik weet het allemaal niet zo.... Erg verwarrende tijden moet ik bekennen.

Bedankt voor je antwoord. Ik ben erg beniewd wanneer alles weer "gewoon" z'n werk gaat doen. Heb jij ook het gevoel gehad het vertrouwen in je lichaam even kwijt te zijn? Ik hoop dat dat gevoel bij mij over is zodra ik weer ongesteld ben geworden.

Nou ja erg vaag allemaal, maar ik ben wel blij dat je hier je hart een beetje kan luchten met meiden die hetzelfde meegemaakt hebben..

bij mij is het ook met precies 6 weken mis gegaan het was mijn eerste zwangerschap.
ben nu alweer 4 rondes verder en hoop dat het snel raak is.
ben het vertrouwen in mijn lichaam ook kwijt, iedere maand houdt het me weer voor de gek dan heb ik allemaal kwaaltjes maar word ik toch ongi.
het is inderdaad fijn om met lotgenoten te praten maar soms besef ik dan nog meer hoe oneerlijk het er allemaal aan toe gaat.

sterkte liefs suzy

Nog een ervaringsdeskundige.
Ik heb op 5 feb een curettage gehad en ben 6 wkn later ongi geworden. Maar mijn cycli worden steeds langer en ik heb elke keer maar 2 dgn bloedverlies.
Ik ben wel heel lang aan de pil geweest. Zo'n 18 jaar. Ik ben nu 35 jaar en heb geen kinderen.
Hoe voel je je nu?
Gr. Yvette

hoi,

Zelf in januari een missed abortion gehad. Was met bijna 10 weken gestopt met groeien en uiteindelijk bijna 2 week na de echo gecuretteerd.
Daarna werd ik maar niet ongesteld en het leek erop dat mijn lijf me in de steek liet, maar uiteindelijk bleek ik bij de 2e controle bij de gyn zwanger te zijn. Als je met die datum terug gaat rekenen had ik na zo'n 5 week ongesteld moeten worden.... wat voor mij op zich heel normaal is (cyclus van 34/35 dagen is voor mij nogal standaard)

groetjes,
Marije

Hoi mvelisa,

Ik werd weer ongi   36 dagen na mk,
op 15-4-'08 is willem* geboren na zwangerschap van 15 wk.
is ook op natuurlijke wijze "geboren". (eerste keer mk)
ik heb een dochter van bijna 5jr.
Ik weet helaas hoe je je voelt, ik vondt me zelf ook erg nuchter
ik zei altijd ben nuchter met hier en daar een bui,
soms een paar dagen niet nuchter gevoel van machteloos, boos verdriet, onbegrip.
Je hebt gewoon tijd nodig om het een plaatsje te geven neem die tijd en
verwerk het op je eigen manier.
Ik hoorde volgens een onderzoek dat 80% een mk krijgt maar grotendeels dit
niet doorheeft omdat het voor de 5de week is.
Dus het is geen teken het gebeurt helaas.(moedernatuur)
op lieve-engeltjes.nl kun je ook mailen (je mag eerst meelezen)
met lotgenoten er zijn verschillende lijsten, er is zelfs een lijst van
mk's <16 wk evg (erg vroeg geboren).
Ik vondt het wel fijn om daar te praten met lotgenoten.

Ik wens je heel veel sterkte,

liefs mama13

Terug
Bovenaan