wanner zitten enzo

A

Anoniem

Guest
Goewan-Mats is nu net 5 maandjes en kan echt tijgeren als een leeuw!!! of te wel echt super goed, hij sprint de kamer echt door als je even niet kijkt moet je hem letterlijk zoeken omsdat hij al aan de andere kant van de kamer onder de tafel ofzo ligt.
geweldig.

het zitten begint nu ook alleen steunt hij nog steeds op een hand, hij zit dan schuin. hoe lang blijven ze schuin zitten voordat ze gewoon kunnen zitten?

Goh wat knap zeg volgens mij is die al echt snel!! Tussen de 7 en 9 mndjes zouden ze geloof ik goed moeten kunnen zitten dus hij loopt al een beetje vooruit!!! Jessica is nu      6mndjes en begint nu pas een beetje te draaien van buik naar rug ze heeft geen haast!!! Ieder kind ontwikkelt zich anders denk ik dus komt goed hoor, we willen alleen nu alles zien van ze hé, haha

Liefs Sandy  

Nou Annefien, dat belooft wat haha, topsportertje in de dop?
Benjamin is nu 8 maanden, kan goed draaien maar daarhoud het zo ongeveer bij op. Staan vindt hij leuk maar kan hij niet zelf, zitten ook nog iet echt, valt nog wel om en kruipen doet hij nog helemaal niet..................op zich wel fijn, kan m nu nog rustig op zijn kleed laten spelen zonder de hele tijd te kijken. Maar een sport man zal het denk ik niet worden, groetjes Marieke

Hi,

Wat grappig toch dat de ontwikkeling van kindjes zo kan verschillen. Dat had ik echt nooit gedacht.
Ik ben nu "Oei ik groei" aan het lezen en daarin staat dan zo'n checklist van wat je kindje al wel en niet kan. En dat is verdeeld in verschillende "hoofdstukjes". En bij het ene hoofdstuk kan onze Cas bijna alles, maar bij het andere bijna niks.

En ook hier lees ik al drie verschillende verhalen. Ik sta nog elke keer met verbazing te kijken dat het zo verschillend kan zijn.

Groetjes Tamara.
Mama van Cas
16-04-2007

Ik moet Floor toch ook echt eens vaker 'loslaten'...... Ze ligt namelijk meestal in de box en kan ze alleen maar vierkantjes tijgeren, haha!
Ze rolt trouwens meestal om ergens te komen, ook een manier!
groetjes,
Ruth

Ilyas is volgens mij wel een snelle........Hij ging met 6,5 maand ongeveer zitten, wel handje vast. Met +/- 7 maanden zonder handjes. Met 7 maanden ging hij ook kruipen en net in de vakantie (7,5 maand) trok hij zichzelf op tot staan!!! En dat wil hij nu constant. Alleen staat hij nog niet zo stabiel, dus moet hem constant in de gaten houden, anders valt ie achterom!

groetjes,
Mienetje

Mijn zoontje van 7 maanden is weer wat later:
Hij begint zich nu een beetje om te draaien (met behulp van de spijltjes v.d. box),
zitten doet hij nu met één hand vast en dat is soms ook nog wankel..

Hij vindt het dus prima zo op zijn rug, maar ik zou het wel lekker vinden als hij kan zitten, maarja alles komt van zelf hij doet het wel als hij er aan toe is.

Groetjes,

Tessa

Terug
Bovenaan