Wannner positieve test?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik zit momenteel op 6dpo. Nu vroeg ik me af vanaf welke dpo dag jullie zijn gaan testen en op welke dpo dag de test (normaal, geen early) positief was. Ik hoor graag jullie verhalen. <br /><br />Nienke </p>
 
Nooit voor 14 dpo (en nooit met een early). Maar omdat ik een korte luteale fase heb is Mijn NOD eigenlijk 11/12 dpo. Ik heb twee keer eerder getest, dus met 11/12 dpo al. Beide keren was hij positief en ik toen zwanger. Ik had wel allebei die keren al serieuze aanwijzingen dat ik zwanger was (bijv al een innestelingsbloeding gehad) anders wacht ik eigenlijk altijd gewoon tot ik ongesteld wordt.
 
Inderdaad 14 dpo of daarna.. Dan is de test betrouwbaar. 
Bij mijn eerste zwangerschap zelfs pas 21 dpo. Ik wilde mezelf beschermen tegen mogelijk een positieve test en dan een iets verlate menstruatie en dus vroege miskraam.. Dan wilde ik liever niet weten dat de test positief was en heen en weer geslingerd te worden. Maar na ruim een week overtijd toch maar getest en direct heel erg positief! Maar als ik het vorig hier lees, ben ik volgens mij de enige die het geduld hiervoor op kan brengen ?
Ik heb sowieso nooit voor NOD (in mijn geval 14 dagen dpo) getest 
 
Bij de eerste op dag 17 pas. Ik durfde eerder niet, want we waren al 4 jaar bezig ?
En bij de tweede op dag 12, was ook licht positief, met een gewone test. 
Ik heb een luteale fase van 10 dagen. Dus voor mij was ik toen al laat. 
Je leest soms over 9 dagen een positieve test oid maar dat is heel zeldzaam. Als je zwanger bent is de kans vanaf dag 12 veel groter dat je positief test. Op dag 14 moet je het echt wel kunnen zien. Want ook mensen die daarna nog negatief testen en later positief testen zijn zeldzaam. 
 
Terug
Bovenaan