wao keuring gehad..

A

Anoniem

Guest
Heb de uitslag van mijn WAO keuring (ivm whiplash)
Ben 55% afgekeurd...was 25%.....schrok ervan.
Wist wel dat het niet zo lekker ging, maar dacht steeds...ach gaat wel over.
Mag gelukkig mijn werk blijven doen. Ze wilde mij eigenlijk helemaal afkeuren, maar doordat ik wilde blijven werken nu dit percentage.

Bij de voetbal hangt een bord.
Incasseren en accepteren...dus dat doen we dan maar....
Maar het is niet leuk.

Pas

ik werk op een logeerhuis van een psychiatrisch ziekenhuis, met kinderen met autistisch verwante stoornissen en kinderen met ADHD....eigenlijk is het soms niet haalbaar.....maar ik vind het te leuk om op te geven. Ik kan ook dingen goed regelen daar (niet tillen en dat soort dingen.)

Dus dit blijf ik gewoon doen hoor, alleen de grenzen in de gaten houden
en dit is voor 15 uur en dat mag dus niet meer, maar dat vind ik prima

gelukkig heb ik ook een man die veel van mij overneemt en die ziet dat het werken ook goed voor mij is.

groetjes pas

Hoi pas,

Vervelend zeg om zo afgekeurd te worden hopelijk lukt het je om te blijven werken.
Ik zag dat je in een psy instelling werkte voor kinderen . ff een vraagje mischien weet je er iets over. Ik heb een neefje van bijna 8 ze denken dat hij psychotisch is of epizodes heeft! heb je daar ervaringen mee??( Hij heeft al een diagnose Adhd en mischien ook iets van autisme)

Groetjes Jolanda mama van Francesco

hey pas
wat een gedoe zeg,dat verwacht je dan ook niet echt he.
maar het is idd niet anders,fijn dat jullie elkaar goed helpen.sterkte met alles.
groetjes piewie

Zo dat moet een tegenvaller zijn geweest zeg, toen je het te horen kreeg.
Zolang je het zelf leuk vind om te blijven werken en het is voor jezelf haalbaar, waarom niet...
Veel sterkte ermee!

Pauline

Balen dat je zoveel meer afgekeurd bent maar zolang jij je er goed bij voelt om te werken is er toch niets aan de hand?

groetjes anke

Terug
Bovenaan